Carnestoltes 2020

Aquest curs hem celebrat al col·legi la festa tradicional de carnestoltes, amb el tema: Les dècades musicals.

La reina de carnestoltes i els seus ajudants durant una setmana ens han ordenat portar barrets, corbates, les sabates decorats i mitjons diferents. Era molt divertit veure’ns al pati.

I l’últim dia havíem de venir disfressats a l’escola. Com que el tema eren les dècades musicals tot veniem de grups i cantants dels anys 70-80-90 i 2000: Alaska, ABBA, Madona, Cantajuegos, Flower Power …

I perquè tot la barriada gaudís de l’activitat vam fer una rueta al voltant de l’escola al ritme de batukada realitzada pels alumnes de l’escola. Convidem a tothom i va estar genial.

Gràcies a tots per uns dies tan divertits i entremaliats.