RECOMANACIONS PER AVUI I DEMÀ​ / RECOMENDACIONES PARA HOY Y MAÑANA​​

Les tutores de 3 anys vos recomenam l’enllaç edu365 (triau l’opció Educació Infantil).
Aquí trobareu diferents activitats (música, jocs, dibuixar i pintar, entorn, matemàtiques, llegir i escriure, etc). Triau, cada dia, allò que vos agradi més.
Es tracta de fer feina diària (a ser possible damunt el mateix horari ) per no perdre la rutina escolar i els hàbit​s adquirits.

Las tutoras de 3 años os recomendamos el enlace edu365 (elegir la opción Educación Infantil).
Aquí encontraréis diferentes actividades (música, juegos, dibujar y pintar, entorno, matemáticas, leer y escribir, etc). Elegir, cada dia, lo que os guste más.
Se trata de trabajar a diario (a ser posible en el mismo horario) para no perder la rutina escolar y los hábitos adquiridos.