Com anau? / ¿Cómo váis? 6è D

(abajo en castellano)

Bon dia! Com anau? Heu fet feineta? Vos record que es valorarà positivament que m’envieu alguna foto dels vostres progressos al mail:

brodadomarti@educaib.eu

També podeu enviar-me dubtes al mail o deixar algun comentari aquí.

Els alumnes de na Beatriz Vázquez podeu posar-vos en contacte amb ella a:

bvazquez@educació.eu

i si voleu consultar alguna cosa a l’Enrique (AL) li podeu escriure també a: edelgadobarcelo@educaib.eu

Avui ja hauríeu d’haver avançat bastant en les tasques:

• Català: ja hauríeu d’haver fet la lectura i els exercicis i estar començant el Manual d’Ortografia.
  • Matemàtiques: el Mini-examen del Tema 7, el resum del Tema 8 i del Tema 10 hauria d’estar fet. Com duis els exercicis? Properament penjaré alguna ajuda, estau atents.
  • Ciències Socials: Hauríeu ja d’haver acabat la tasca sobre Europa. Dilluns atents que penjarem més feina.
  • Ciències Naturals: durant la setmana vinent us penjaré alguns vídeos amb experiments sobre la matèria perquè pogueu anar repassant.
  • Plàstica: hauríeu ja d’haver començat la Jaia Corema.

Ja sabeu, qualsevol dubte, pregunta o comentari, me’l feis arribar. Fins dilluns!

____

¡Buenos días! ¿Cómo váis? ¿Habéis ido trabajando? Os recuerdo que se valorará positivamente que me enviéis alguna foto de vuestros progresos al mail:

brodadomarti@educaib.eu

También podéis enviarme dudas al mail o dejar algún comentario aquí.

Los alumnos de Beatriz Vázquez podéis poneros en contacto con ella en: bvazquez@educació.eu

y si queréis consultar algo a Enrique (AL) le podéis escribir también a: edelgadobarcelo@educaib.eu

Hoy ya tendríais que haber avanzado bastante en las tareas:

• Matemáticas: el Mini-examen del Tema 7, el resumen del Tema 8 y del Tema 10 tendrían que estar hechos. ¿Cómo lleváis los ejercicios? Próximamente colgaré alguna ayuda, estad atentos.
  • Ciencias Sociales: tendríais que haber acabado ya la tarea sobre Europa. El lunes atentos que colgaremos más trabajo.
  • Ciencias Naturales: durante la semana que viene os colgaré algunos  vídeos con experimentos sobre la materia para que podáis ir repasando.
  • Plástica: tendríais que haber empezado ya la Jaia Corema.

Ya sabéis, cualquier duda, pregunta o comentario, me lo hacéis llegar. Hasta el lunes!