Tasques dilluns 23 de març

Bon dia!!! Aqui vos deixam les tasques que heu de fer dilluns. Passau un bon cap de setmana i descansau molt!!!

CASTELLANO: Ejercicio 8 p.139  del repaso trimestral.

Ahora para practicar haz una pequeña descripción de tu cocina, utilizando los determinantes demostrativos en todas sus formas.

CATALÀExercicis 7 p.138 i 8 p.139 del repàs trimestral.

NATURALSExercicis 7 p.92 i 8 p.93 del repàs trimestral.

Vos deixam un video dels animals en perill d’extinció:

SOCIALSExercicis 8 i 9 p.45 del repàs trimestral.

Aqui teniu una forma divertida de recordar les formes de relleu:

MATEMÀTIQUESExercicis 14 i 15 p.152 , 16 i 17 p.153 del repàs trimestral.

1. Juan Manuel Rodríguez Pérez

Hola Margalida.

Soc en Juan Francisco. Estic fent ses feines de s´escola. El meu pare m´ajuda.
    Jo i sa meva família esteim bé, però molt preocupats per tot lo que està passant.
    Tinc moltes ganas de tornar al col.legi. Una besada!

1. Margalida Clar Tur Autor de l'article

Hola Juan Francisco!!!
      Estic molt contenta de saber que esteu bé, jo i la meva familia també hi estam. Fas molt bé de fer les feines de l’escola i estic segura de que les fas beníssim. Ara hem de tenir un poc de paciència i ja veuràs com aviat ens retrobarem tots!!! t’envio una abraçada i una besada ben forta!!!

2. valeria rodriguez

Hola Margalida…
    Soy Victoria ya he acabado la mayoria de los deberes, sigo con los dias que vas subiendo a la pagina, mis padres me suelen ayudar bastante con mates y otras asignaturas, asi aprendo mejor, saludos y ojala nos veamos pronto.