Què heu fet fins ara?/¿Qué habéis hecho hasta ahora? 6èD

Bon dia! Com estau? Anau fent feineta? Vos pas aquí un recordatori del que s’ha d’anar fent. En vermell vos pos el que ja jaurieu d’haver fet, en taronja el que haurieu d’haver començat.

Vos record també que podeu passar-me fotos del que aneu fent i demanant dubtes per mail o deixar comentaris aquí al blog. El meu mail:

brodadomarti@educaib.eu

Els alumnes de na Beatriz Vázquez (quadernet de català) posau-vos en contacte amb ella a:

bvazquez@educació.eu

Les tasques:

• Català: Lectura i exercicis. Manual d’Ortografia.
  • Matemàtiques: Mini-examen del Tema 7, resum del Tema 8 i del Tema 10, exercicis del tema 10. Aquí teniu una ajudeta:
  •
  • Ciències Socials: Tasca Europa, joc de mapes d’Europa, comentari dels vídeos.
  • Ciències Naturals: vídeos sobre la matèria.
  • Plàstica: Cal·ligrama. Jaia Corema.

Recordau també revisar les tasques d’Anglès, Música, Educació Física, Alternativa i Religió.

____

¡Buenos días! ¿Cómo váis? ¿Habéis ido trabajando? Os paso aquí un recordatorio de lo que se tiene que ir haciendo. En rojo os pongo lo que ya debería estar hecho, en naranja lo que deberíais haber empezado.

Os recuerdo también que podéis pasarme fotos de lo que estáis haciendo y preguntar dudas por mail o dejar comentarios aquí en el blog. Mi mail:

brodadomarti@educaib.eu

Los alumnos de Beatriz Vázquez (cuadernito de catalán) poneros en contacto con ella en: bvazquez@educació.eu

Hoy ya tendríais que haber avanzado bastante en las tareas:

Las tareas:

• Català: Lectura i exercicis. Manual d’Ortografia.
  • Matemáticas: Mini-examen del Tema 7, resumen del Tema 8 i del Tema 10, ejercicios del tema 10. Aquí tenéis una ayudita:
  •
  • Ciencies Sociales: Tarea Europa, juego de mapas de Europa, comentario de los vídeos.
  • Ciencias Naturales: vídeos sobre la materia.
  • Plástica: Caligrama. Jaia Corema.

Recordad también revisar las tareas de Inglés, Música, Educación Física, Alternativa y Religión.

Fins aviat! Hasta pronto!