Tutoria

Hola nins i nines !
Esper que estigueu bé i que disfruteu de dies alegres amb la vostra família.
Com ja sabeu , el confinament a les cases s’allarga .
Anem a pautar feina per aquests dies :
Català :
A . Sobre la lectura :”El capell de cascavells “pàgina… Llegeix més»

Naturals 5èC

Bon dia nins i nines! Ja sé que de naturals no teniu el material a casa i tenim pendent l’expossició en grup de les plantes (Tema 4).
Però per anar avançant vos adjunt el resum del tema 5, per anar llegint. Anau subratllant el més important.
Llegeix més»

English

Hi everyone! ¿ Qué tal va todo? Espero que bien. Aquí os dejo una canción para bailar en familia y practicar Inglés. Espero que os guste.

Ahora vamos a trabajar un poquito más y repasar algunas cosas que necesitamos tener muy muy bien aprendidas:
   –… Llegeix més»

English

Hi everyone! I hope you are well. Espero que estéis bien. Ah, y estudiando un poco cada día.
Vamos a empezar con una canción marchosa para alegrarnos el día:

A ver si nos acordamos de este vocabulario:

I JUMP.
I DANCE.
I SING.
I CLAP.
   Y podemos aprender a decir lo… Llegeix més»

Tasques divendres 27 de març

Hola nins i nines!!! demà  és un dia especial perquè completam dues setmanes de feina a casa!!! i ho feim molt bé!!! per celebrar-ho farem algunes tasques diferents. Endavant valents!!! i BON CAP DE SETMANA!!!
CATALÀ: Escoltau aquesta rondalla mallorquina (només pel plaer d’escoltar i entendre).… Llegeix més»

Alternativa

Aquí vos deix una altre curt per pensar… Quins valors s’hi reflecteixen? Què en penses? T’ha agradat? Escriu un breu comentari aquí al bloc o al teu quadern.
Aquí os dejo otro corto para pensar… ¿Qué valores se reflejan?¿Qué piensas?¿Te ha gustado? Escribe un breve comentario… Llegeix més»

English

Good morning, kids! Espero que estéis bien y repasando los videos y actividades que os mando. Bueno, hoy toca un poco más de diversión. ¿ Qué os parecen dos canciones que nos servirán para mover el esqueleto y, de paso, repasar algunas cosas?
Party time!

Y ahora,… Llegeix més»