Tasques 30 març 2020

Bon dia! Com esteu? Les mestres de 6è esperem que tant vosaltres com les vostres famílies esteu bé. Per la nostra part vos hem preparat algunes tasques per fer entre avui (30 de març) i dimecres (1 d’abril). El dimecres en tornarem a penjar algunes altres. Intentarem que siguin tasques interactives i entretingudes que su serveixin de repàs.

Recordau que no les heu de fer totes de cop, us podeu anar organitzant vosaltres mateixos. A hores d’ara ja hauríeu d’haver acabat les tasques que us havíem donat presencialment, si no és així, aneu-les fent també.

Reviseu també si teniu deures de Religió, Anglès, Educació Física i Música.

Teniu el mail de tots els i les mestres a la pàgina d’inici del lloc web del centre (a la columna de la dreta, una imatge amb un sobre i una @) per si necessiteu alguna cosa.

Tasques

• Català: mireu el blog del vostre curs (6èA, 6èB, 6èC, 6èD)
  • Castellano: haz clic sobre el tema para ir directamente a las actividades:
  • Socials:
    • Escriviu una reflexió breu al vostre quadern (o a un quadern, full o paper que pogueu dur després a l’escolasobre el vídeo “La importancia del Bosque”
  • Naturals: per repassar el tema 5: La matèria i els materials, mireu aquest vídeo i feu un resum al vostre quadern:
  • Matemàtiques: feu clic sobre el tema per anar directament a les activitats. Són activitats d’auto-correcció, per favor, anoteu els vostres resultats al quadern per portar un registre.
    • Fraccions
    • Com a opció, informar-vos que als matins, a Clan TV, es donen també continguts interessants sobre l’assignatura.

Plàstica: vos proposam que aneu fent diferents manifestacions artísitiques lliures (dibuixos, cartells, frases decoratives motivadores…) amb l’objectiu que quan tornem poguem omplir una paret de l’escola amb totes les creacions. Aquí teniu algunes propostes amb material reutilitzat i segur que en coneixeu d’altres que corren per les xarxes com, per exemple, els arcs de santmartí amb l’etiqueta #totanirabe.

¡Buenos días! ¿Cómo estáis? Las maestras de 6º esperamos que tanto vosotros com vuestras familias estéis bién. Por la nuestra parte os hemos preparado algunas tareas para hacer entre hoy (30 de marzo) y el miércoles (1 de abril). El miércoles volveremos a colgar algunas más. Intentaremos que sean tareas interactivas y entretenidas que os sirvan de repaso.

Recordad que no las tenéis que hacer todas de golpe, os podéis ir organizando vosotros mismo. A estas alturas ya tendríais que haber acabado las tareas que os dimos presencialmente, si no es así, id haciéndolas también. Durante la semana colgaremos el seguimiento para que sepáis más o menos por donde deberíais ir.

Revisad también si tenéis deberes de Religión, Inglés, Educación Física y Música.

Tenéis el mail de todos y todas los maestros y maestras en la página de inici del sitio web del centro (en la columna de la derecha, una imagen con un sobre y una @) por si necesitáis algo.

Tareas:

• Català: mireu el blog del vostre curs (6èA6èB6èC6èD
  • Castellano: haz clic sobre el tema para ir directamente a las actividades. Son actividades de auto-corrección, por favor, anotad vuestros resultados en el cuaderno para llevar un registro.
  • Sociales:
    • Escrivid una reflexión breve en vuestro cuaderno (o en un cuaderno, hoja o papel que podáis traer luego al colegio) sobre el vídeo“La importancia del Bosque”
  • Naturales:para repasar el tema 5: La matèria i els materials, mirad estos vídeos y haced un resumen en vuestro cuaderno:
  • Matemáticas:haz clic sobre el tema para ir directamente a las actividades. Son actividades de auto-corrección, por favor, anotad vuestros resultados en el cuaderno para llevar un registro.
    • Fracciones
    • Como opció, informaros de que por las mañanas en Clan TV se dan también contenidos interesantes sobre la asignatura.
  • Plástica: os proponemos que vayáis haciendo diferentes manifestaciones artísticas libres (dibujos, carteles, frases decorativas motivadoras…) con el objetivo de que a la vuelta al colegio podamos llenar una pared con todas las creaciones. Arriba tenéis algunas propuestas con material reutilizado y seguro que conocéis otras que corren por las redes sociales como, por ejemplo, los arcoiris con la etiqueta #todoirabien.