Dimecres 8 d’abril

Booon dia!

Per avui:

Matemàtiques: pàgina 39 (darrera).

Català: comprensió lectora (darrera).

Per altra banda, avui és el darrer dia abans de les vacances de Pasqua. Què vol dir això? Que vos mereixeu descansar un poc més, però nosaltres vos volem fer les següents recomanacions per mantenir-nos distrets:

-Utilitzar l’aplicació BMATH – Innovamat (se pot descarregar a tablets i ordinadors) per anar practicant matemàtiques cada dia de manera divertida.

Lectura diària. Per fer la lectura vos propòs un repte: heu de realitzar per cada conte que llegiu una petita fitxa amb el títol i quatre o cinc línies d’allò que més vos ha agradat del conte. Per cada conte haureu de fer una fitxa, a veure quantes en feu i ens les mostrau en acabar les vacances!

-També podeu aprofitar aquests dies per  fer receptes amb els vostres fills i filles (escrivint-les i mesurant les quantitats, jo faré crespells), fer la llista de la compra, ajudar a casa i educar en valors.

-Fer manualitats de la temàtica de Pasqua, o d’altres. A Internet n’hi ha moltes, però aquí teniu un parell de pàgines d’exemple:

Pàgina web 1       Pàgina web 2

Finalment recordar-vos que podeu contactar amb nosaltres a través dels correus electrònics pel que necessiteu. Ànim i bones vacances!

Para hoy:

Matemáticas: página 39 (última).

Catalán: comprensión lectora (última).

Por otra parte, hoy es el último día antes de las vacaciones de Pascua. ¿Qué quiere decir esto? Que os merecéis descansar un poco más, pero nosotros os queremos hacer las siguientes recomendaciones para mantenernos distraídos:

-Utilizar la aplicación BMATH – Innovamat (se puede descargar en tablets y ordenadores) para ir practicando matemáticas cada día de manera divertida.

Lectura diaria. Para hacer la lectura os propongo un reto: tenéis que realizar para cada cuento que leáis una pequeña ficha con el título y cuatro o cinco líneas de aquello que más os ha gustado del cuento. Para cada cuento tendréis que hacer una ficha, ¡a ver cuántas hacéis y nos las enseñáis al volver de vacaciones!

-También podéis aprovechar estos días para hacer recetas con vuestros hijos e hijas (escribiéndolas y midiendo las cantidades, yo haré crespells), hacer la lista de la compra, ayudar en casa y educar en valores.

-Hacer manualidades de la temática de Pascua, u otras. En Internet hay muchas, pero aquí tenéis un par de páginas a modo de ejemplo:

Página web 1       Página web 2

Finalmente recordaros que podéis contactar con nosotros a través de los correos electrónicos para lo que necesitéis. ¡Ánimo y felices vacaciones!