FEINETES / TAREAS 20-04-20

¡Hola Familia!   Volvemos a retomar las actividades escolares telemáticas. Os rogamos que nos mantengáis informadas a través de nuestro correo educativo de cómo os van las propuestas que os hacemos y que nos mandéis fotos de algunas actividades que esté realizando vuestro/a hijo/a, así como de comunicarnos las posibles dudas que os surjan.

Hola família!  Tornam a reprendre les activitats escolars telemàtiques. Us pregam que em mantingueu informada mitjançant el correu educatiu de com vos van les propostes que fem i envieu fotos de qualcuna de les activitats que fa el/la vostre/a fill/a, així com, comunicar-me els possibles dubtes que sorgeixen.

correu SARA, tutora de 4 anys A  msjimenez1@educaib.eu

correu ROSA, tutora de 4 anys B     rcreig@educaib.eu

-Conscientes del esfuerzo que estáis haciendo toda la familia queremos compartir con vosotros este vídeo porque también os merecéis un aplauso.

-Conscients de l’esforç que estau fent tota la família volem compartir amb vosaltres aquest vídeo perquè també us mereixeu unes mamballetes.

ÀNIMS PAPÀS I MAMÀS

NiNS i NiNES

– Después de las vacaciones de Pascua, volvemos a conectarnos de nuevo. Me gustaría que hicieras un DIBUJO de algo que hayas hecho esos días y que te gustase.

-Després de les vacances de PASQUA, tornam a connectar-nos de bell nou. M’agradaria que fessis un DIBUIX de qualque cosa que hagis fet en aquest dies i que t’agradàs.

EL MES DE ABRIL / EL MES D’ABRIL

-Hemos pasado la Pascua que era la primera fiesta de abril. Y el próximo JUEVES tendremos la segunda fiesta de abril “El día del libro” en la que se recuerda a un escritor llamado CERVANTES que escribió muchos libros y uno muy importante que se llamaba “Don Quijote de la Mancha”.

-Hem passat Pasqua que era la primera festa d’abril. El pròxim DIJOUS tendren la segona festa d’abril “El dia del llibre” en la que es recorda a un escriptor de llibres anomenat CERVANTES que va escriure molts de llibres i un molt important que es deia “Don Quijote de la Mancha”.

-Aprende el dicho ” PER L’ABRIL, ROSES I LLIBRES A MIL” y síguela con el dedo, leyéndola varias veces. Recuerda que hay un libro y una flor por que celebramos la fiesta del libro en la que se regala un libro y una rosa a las personas que queremos.

Aprèn la dita  ” PER L’ABRIL, ROSES I LLIBRES A MIL” i ressegueix-la amb el dit llegint-la vàries vegades. Recorda que hi ha un llibre i una flor perquè celebram la festa del llibre en  la que es regala un llibre i una rosa a les persones que estimam.

-En un folio, copia el DIBUJO y la FRASE del dicho.

-A un full, còpia el dibuix i la frase de la dita.

-Después, detrás del folio acuérdate de poner tu NOMBRE, la FECHA y el TIEMPO que hace.

Després, darrere del full, recorda de posar el teu NOM, la DATA i el TEMPS que fa.

LEYENDA DE SAN JORGE / LLEGENDA DE SANT JORDI

-Es costumbre en la fiesta del libro recordar la historia de una princesa, un caballero y un dragón, por ello vamos a aprender la canción de “La llegenda de Sant Jordi”.

-És costum a la festa del llibre, recordar la història d’una princesa, d’un cavaller i un drac per això anam a aprendre la cançó de “La llegenda de Sant Jordi”

-Escribe en un papel las palabras  CABALLERO  ROSA. Fijate con qué letra empiezan y rodea la primera letra.

-Escriu a un paper les paraules CAVALLER i ROSA. Fitxa’t amb quina lletra comença i encercla la primera lletra.

-Luego tienes que buscar por la casa 5 objetos que comiencen con la letra C ( que suene como la primera de CABALLERO) y con la letra R (que suene como la primera de ROSA).

-Després has de cercar per la casa 5 objectes que comencin amb la lletra C (que soni com la primera de CAVALLER) i amb la lletra R (que soni com la primera de ROSA).

LOS NÚMEROS / ELS NOMBRES

-Vamos a contar y recordar los números con un vídeo.

-Anam a comptar i recordar els nombres amb un vídeo.

-En un papel , DIBUJA los números del 1 a 5. Luego, debajo del número pega tantos macarrones como indica el número.

-A un paper, DIBUIXA el  número 1 al 5. Després aferra davall del nombre  tants de macarrons com indica el nombre.

-Después en otro papel escribe los números pero hacia atrás del 5 al 1 y les pegas debajo otro tipo de pasta de sopa. Mira la foto- ficha

-Després a un altre full escriu els nombres però cap enrere del 5 a l’1 i li aferres un altre tipus de pasta de sopa. Mira la foto-fitxa.

-Es muy importante que los números estén bien escritos, si alguno no te sale que tus padres te hagan un modelo y tú lo repasas con el dedo varias veces.

És molt important que els nombres estiguin ben escrits, si qualcun no et surt que els teus pares et facin un model i tu ho repasses amb el dit vàries vegades.