Dia del llibre

Bon dia nins i nines!

El DIA DEL LLIBRE  ja s’acosta (23 d’abril) i com és tradició al nostre centre ho celebrarem tots junts. Enguany serà diferent i per això necessitam més que mai la vostra col·laboració!!!!

ENS AJUDEU????

Recordem primer la LLEGENDA DE SANT JORDI. Un vídeo per els més petits i un text per els més lectors.

Doc. adjunto 1 “llegenda Sant Jordi”

En segon lloc, enguany hem fet una cançó pròpia de la llegenda de Sant Jordi al CEIP Son Pisà, “Un llibre i una rosa per Sant Jordi a Son Pisà”, amb la gran ajuda de la mestra de música. Quan tornem la cantarem tots junts!!!!

Cançó: Sant Jordi a Son Pisà.mp3

Lletra de la cançó: UN LLIBRE I UNA ROSA.odt

Finalment necessitam el més important,  la vostra participació!!!! Ens agradaria rebre els vostres dibuixos de la Llegenda (dracs, princeses, cavallers o roses) i fotografies de vosaltres gaudint de la lectura o fent manualitats relacionades  amb el Dia del Llibre (punts de llibres, dracs de cartró, disfresses de personatges de la llegenda, roses se paper,…).

*Per els alumnes d’infantil  adjuntam alguns  dibuixos per pintar. Clic aquí (doc.adjunto 2)

Envia la teva imatge

Amb totes aquestes imatges i dibuixos farem un vídeo espectacular de Sant Jordi!!!

Ànims!!! Tot i la distància, serà una gran festa, si ho fem tots plegats!!!!

Comunicado a las familias

Estimadas familias:

Como ya sabéis de momento no podemos volver a las aulas y nos vemos obligados a trabajar de forma telemática.

Como antes de vacaciones, tenéis que estar muy pendientes de la web del colegio, porque cada día pondremos las tareas que deben hacer los alumnos.

Hemos introducido… Llegeix més»

MATEMÀTIQUES 5èB

Fes al quadern les activitats 1, 2, 3 , 4 i 5 de la pàg. 118 del llibre. Espera a les autocorreccions per enviar.
Pels qui no teniu el llibre a casa, aquí teniu la imatge de la pàgina:
btr

castellano cuestionario Anna Frank

Buenos días !!! Las vacanciones han terminado  y empieza  el tercer trimestre!!!!!!!Ánimos…..
Empezaremos por este cuestionario que sé que muchos  estais leyendo a tope  el diario y eso me gusta muchísimo, estoy muy contenta.

1. Leed las preguntas, no contesteis sin pensar.
  2. Si no sabeis todas las respuestas no… Llegeix més»

Dimarts 21 d’abril

Bon dia! ahir vos vaig encomanar fer tres o quatre oracions i un dibuix del que vau fer durant les vacances.  Si no ho teniu fet, encara ho podeu fer i enviar.
La feina d’avui:

• Català: fitxa de comprensió lectora.

Si no teniu impressora, no passa res, podeu… Llegeix més»