Educació Física 29 d’abril

Hola nins i nines de 1r,

Us ho vàreu passar bé jugant a les xapes? Segur que sí. He rebut moltes fotos vostres a la meva adreça electrònica. Estic molt contenta!

Avui us propòs quatre jocs que podeu realitzar sense cap tipus material. Només necessitareu una altra persona que jugui amb vosaltres i les vostres MANS!

Mirau els vídeos i començau a jugar!

Joc 1: escalfamans

Vídeo escalfamans

Si algú no entén el joc després de veure el vídeo, podeu consultar el següent enllaç amb l’explicació detallada.

Joc 2: pols xinès

Vídeo pols xinès

Joc 3: pedra, paper o tisora

Vídeo pedra, paper o tisora

També us propòs un joc que us agrada molt: 1, 2, 3 pica-paret!

Del grup de jugadors, se’n tria un que es col·loca de cara a una paret, i d’esquena als altres. Els altres es col·loquen en grup o línia a una distància convinguda, el més lluny possible però de manera que es puguin escoltar entre ells. El que para pica amb la mà plana a la paret tres vegades, dient “un, dos, tres, pica-paret!”, fent-ho com més ràpid, millor, i aleshores es gira. Els altres, mentre pica, han d’avançar el major tram possible en direcció a la paret i al que pica, però han d’evitar que el que para, en girar-se els vegi moure’s. Si els veu en moviment, el que ha estat enxampat torna a la línia de sortida. Si el que para no aconsegueix veure ningú i algun company arriba a la paret, ha de dir “sang!” i aquest passarà a picar i els altres tornaran tots a la línia de sortida.

Repte per aquest cap de setmana: mou-te! (clica sobre la imatge)

Aquesta setmana no m’heu d’enviar cap activitat. Només heu de jugar als jocs populars que us propòs i realitzar el repte del cap de setmana!

Tornam la setmana que ve amb més jocs populars.

Ànim! Fins aviat! 😀

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Hola niños y niñas de 1º,

¿Os lo pasasteis bien jugando a las chapas? Seguro que sí. He recibido muchas fotos vuestras en mi correo electrónico. ¡Estoy muy contenta!

Hoy os propongo tres juegos que podéis realizar sin usar ningún tipo de material. ¡Sólo necesitáis a otra persona que juegue con vosotros y vuestras MANOS!

¡Mirad los vídeos y empezad a jugar!

Juego 1: calientamanos

Vídeo calientamanos

Si alguien no entiende el juego después de ver el vídeo, podéis consultar el siguiente enlace con la explicación detallada del juego.

Juego 2: pulso chino

Vídeo pulso chino

Juego 3: piedra, papel o tijera

Vídeo piedra, papel o tijera

También os propongo un juego que os gusta mucho: 1, 2, 3 pollito inglés

Del grupo de jugadores, se elige uno que se coloca de cara a una pared, y de espaldas a los otros. Los otros se colocan en grupo o línea a una distancia conveniente, lo más lejos posible pero de manera que se puedan escuchar entre ellos. El que la lleva golpea con la mano la pared tres veces, diciendo “¡un, dos, tres, pollito inglés!”, haciéndolo cuanto más rápido, mejor, y entonces se gira. Los otros, mientras golpea, tienen que avanzar el mayor tramo posible en dirección a la pared y al que golpea, pero tienen que evitar que el que la lleva, al girarse los vea moviéndose. Si los ve en movimiento, el que ha sido visto vuelve a la línea de salida. Si el que la lleva no consigue ver a nadie y algún compañero llega a la pared, tiene que decir ¡”sangre”! y este pasará a golpear y los otros volverán todos a la línea de salida.

Reto para este fin de semana: ¡muévete! (clica sobre la imagen)

Esta semana no me tenéis que enviar ninguna actividad. ¡Sólo tenéis que jugar a los juegos populares que os propongo y realizar el reto del fin de semana!

Volvemos la semana que viene con más juegos populares.

¡Ánimo! ¡Hasta pronto! 😀