FEINETES / TAREAS 29-04-20

NiNS i NiNES

 HOY Margalida, la profesora de audición y lenguaje, nos ha enviado el vídeo del cuento que nos enseñó cuando ibamos a la clase de 3 años y que este curso también hemos recordado en la clase de 4 años.

AVUI  Margalida, la professora de audició i llenguatge, ens ha enviat el vídeo del conte que ens va ensenyà quan anàvem a la classe de 3 anys i que aquest curs també hem recordat a la classe de 4 anys.

El título  del cuento era “El somni de n’Alicia” pero en el vídeo su título es “Un sueño extraño”. La historia va un poco rápida y tendrás que pedir a tus papás que lo paren en cada situación para que te dé tiempo de mover la boca como va diciendo el cuento.

El títol del conte era “El somni de n’Alicia” però en el vídeo el seu títol és “Un somni estrany”. La història va un poc ràpida i hauràs de demanar als teus papàs que l’aturin a cada situació per a que et doni temps de moure la boca com diu el conte.

¿Estás preparado para mover la boca? Pues de eso se trata, que mires el vídeo y que imites con la boca los movimientos y los ruidos que salen.

Estàs preparat per a moure la boca? Idò d’això es tracta que miris el vídeo i que imitis amb la boca els moviments i els renous que surten.

DESPUÉS de ver el vídeo, dibuja en un folio a ALiCiA y a 2 de los animales que has visto que más te gusten. Y cuando hayas terminado, escribe el nombre de cada uno abajo del dibujo.

DESPRÉS de veure el vídeo, dibuixa a un full a n’ALiCiA i a 2 dels animals que has vist que més t’agradin. I quan hagis acabat, escriu el nom de cada un a baix del dibuix.

 

LAS VOCALES  / LES VOCALS

RECUERDA las 5 letras de las vocales cantando la canción del vídeo.

RECORDA  les  5 lletres de les vocals cantant la cançó del vídeo.

AHORA vamos a ver si te acuerdas del nombre de todos tus compañeros/as de clase. Di su nombre y si no te acuerdas pide ayuda a tus papás . Para poder ver a los/as niños/as CLICA encima del nombre de tu maestra… 

ARA veurem si te’n recordes del nom de tots els teus companys/es de classe. Digués el seu nom i si no te’n recordes demana ajuda als teus papàs. Per a poder veure als nins/es CLICA damunt el nom de la teva mestra…

   SARA                            ROSA 

Luego busca los/as compañeros/as de tu clase que comienzan por la letra A – E – i y escribe su nombre copiándolo de las fotos. Fijate en el modelo de la ficha-foto.

Després cerca els/les companys/es de la teva classe  que comencen per la lletra A – E – i   i escriu el seu nom copiant-lo de les fotos. Fitxa’t en el model de la fitxa-foto.

¿Cuántos nombres empiezan con la letra A ?     ¿Y con la letra E ?    ¿Y con la i ?

Quants de noms comencen amb la lletra A ?     I amb la lletra E ?      I amb la  lletra i ?

ADÉU DE  ROSA i SARA

 

1 comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>