PROPOSTA 29 ABRIL / PROPUESTA 29 ABRIL

​Bon dia,
avui començam amb aquesta cançó que és molt alegra i que ens ajudarà a repassar les lletres de l’abecedari. Escoltau-la, vos agradarà.
Després vos proposam dues coses diferents. Primer, copiar les paraules  INDI, LUPA, RATA, SOL  i VACA.  I, segon fer una feineta de traços on heu de fer camins d’un punt a l’altre. Per això, necessitau que els vostres pares i mares vos facin uns punts negres a un foli, i voltros heu de juntar els punts amb retoladors o el que tengueu.
Si ho feis de diferents colors quedarà molt vistós.

Mestres de tres anys.

——————————————————————————————————————

Buenos días,
hoy empezamos con esta canción que es muy alegre y que os ayudará a repasar las letras del abecedario. Escuchadla, os gustará.
Después os proponemos dos cosas diferentes. Primero, copiar las palabras INDI, LUPA, RATA, SOL i VACA.  Y, segundo hacer una ficha de trazos donde tenéis que hacer caminos de un punto a otro. Para ello necesitáis que vuestros padres y madres os hagan  puntos negros en un folio, y vosotros tenéis que juntar los puntos con rotuladores o lo que tengáis.
Si lo hacéis de diferentes colores quedará muy vistoso.

Maestras de tres años.