DIMECRES 6 DE MAIG DE 2020

IMPORTANT!!!

EL DIMECRES 29 D’ABRIL VOS ENVIÀREM UN CORREU PER RECORDAR QUE ENS PODEU SEGUIR ENVIANT LES FEINETES QUE ANAU FENT A CASA. LES PODEU ENVIAR AL MEU CORREU bbennassar@educaib.eu

ANIMAU-VOS ELS QUE ENCARA NO ENS HEU FET ARRIBAR LES VOSTRES FEINES. ENS ENCANTARÀ VEURE EL QUE FEIS!!!

¡Importante!!!

El miércoles 29 de abril os mandamos un correo para recordaros que nos podéis seguir enviando los trabajitos que estáis haciendo en casa. Los podéis enviar a mi correo bbennassar@educaib.eu

Animaos los que aún no nos habéis hecho llegar vuestros trabajos. ¡Nos encantará ver lo que hacéis!!!

BON DIA NINS I NINES!!!

DESPRÉS D’UN PETIT DESCANS JA TORNAM SER AQUÍ! FA POCS DIES HEM COMENÇAT UN MES NOU: EL MES DE MAIG.

– AVUI APRENDREM UNA DITA D’AQUEST MES.

– COPIA-LA EN UN FULL, EN LLETRA MAJÚSCULA O MINÚSCULA.

–  FER UN DIBUIX DEL QUE DIU LA DITA.

Buenos días niños y niñas!!!

¡Después de un pequeño descanso ya volvemos a estar aquí! Hace pocos días empezamos un mes nuevo: el mes de mayo.

–  Hoy aprenderemos un refrán de este mes.

– Cópialo en un papel, en letra minúscula o mayúscula.

– Haz un dibujo sobre el refrán.

3 anys A, CEIP Es Vedrà: DITA MES DE MAIG

Dita maig

– A CONTINUACIÓ VOS DEIXAM UNA ACTIVITAT QUE HA PREPARAT LA MESTRA D’AUDICIÓ I LLENGUATGE DEL NOSTRE CENTRE PER TOTS VOLTROS. AQUESTA ACTIVITAT RECOMANAM FER-LA AMB AJUDA DELS PARES O GERMANS GRANS. HEU D’ANAR ATURANT LA IMATGE I ENDEVINANT QUIN ANIMAL ÉS. HO PODEU REPETIR TANTES VEGADES COM VULGUEU!!!

ESPERAM VOS AGRADI MOOOOLT!!!

– A continuación os dejamos una actividad que ha preparado la maestra de audición y lenguaje del colegio para todos vosotros. Esta actividad recomendamos hacerla con ayuda de los padres o hermanos mayores. Tenéis que ir parando la imagen y adivinar que animal es. Lo podéis repetir tantas veces cómo queráis!!!

¡Esperamos os guste mucho!!!

FINS AVIAT! UNA FORTA ABRAÇADA!!!

¡Hasta pronto! ¡Un fuerte abrazo!!!

mariposas movimiento-gifmaniacos.es (11)