Renovació Consell Escolar 2022-23

És el moment de que renovem els membres del Consell Escolar elegits durant el curs escolar 2018-19

Per fer aquest procés d’elecció de representants de famílies, docents i no docents de manera democràtica i participativa el primer pas és crear la JUNTA ELECTORAL.
La JUNTA ELECTORAL està composta per: el director (President), un pare/mare o tutor legal i un mestre/a.

Tots els membres de la JUNTA ELECTORAL, com també els suplents, llevat del director del centre, seran elegits per sorteig d’entre els inscrits en els respectius censos electorals.

SORTEIG PÚBLIC DE LA JUNTA ELECTORAL
DATA: dilluns 17 d’octubre