El centre

El CEIP Son Pisà està ubicat a Palma de Mallorca a la barriada de Son Dameto.

Som un col·legi Públic que impartim Educació Infantil de 3 a 6 anys; Educació Primària de 6 a 12 anys i Educació Especial Bàsica.
Rep alumnes de diverses barriades de Palma com: Son Cotoner, Es Foti, Camp d’en Serralta…

El CEIP Son Pisà està adscrits als següents Instituts d’Educació Secundària per quan els nostres alumnes acaben 6è d’Educació Primària: IES Emili Darder, IES Guillem Sagrera, IES Ramon Llull, IES Joan Alcover i IES Politècnic.

El nostre centre està dividit en dues parts: Zona Infantil i zona de primària.
La zona d’infantil té una entrada pròpia per als alumnes i les seves famílies i trobem les aules de 3, 4 i 5 anys, el pati d’infantil i la sala de psicomotricitat.

La zona de primària té la seva entrada i en aquest edifici trobem les aules d’Educació Primària i Educacion Especial, el pati de primària, les diferents aules d’atenció de l’alumnat, la zona d’administració, el gimnàs, la biblioteca de centre, l’aula d’ música, el menjador i la cuina d’el centre, la sala d’actes i el local de l’Associació de Pares i Mares.