Aprenem a circular

Els alumnes de 3r i 4t han anat a les instal·lacions de la Policia Local de Palma.Allà els policies els han ensenyat les normes bàsiques de circulació i després… han practicat al circuit.Ho han fet molt bé i han après a circular amb més seguretat… Llegeix més»

English is so fun!!

Hello! The English classes are so fun! We are trying to speak in English. We have learned many things about London and the British culture.
In the English classes we play games to practise the language. We sometimes work in pairs or small groups.
Llegeix més»

Coneixem a Mike

Per treballar l’expressió oral en anglès, la professora Ana Moyà i la tutora Celia han realitzat aquesta interessant activitat amb els alumnes de 6è d’Educació Primària.Han preparat unes preguntes per fer Mike, una persona molt interessant que viu a Kenya.Han fet amb ell una videoconferència… Llegeix més»