Notes final de curs

Aquest missatge és per informar-vos que el divendres 21 de juny és el darrer dia de col·legi del curs 2023-24.
Les classes començaran el dia 11 de setembre.
Les notes de final de curs les podeu consultar a partir del dissabte 22 de juny a través… Llegeix més»

Beques de Menjador 2024-25

A.Beneficiaris (a qui van destinats aquests ajuts)
Unitats familiars que, durant el curs 2024-2025, tenen alumnes d’Educació Infantil i /o Educació Primària escolaritzats en el nostre centre.
Els infants han de ser usuaris del servei de menjador.
PER PODER SOL·LICITAR BECA CAL TENIR DNI o NIE.
NO ES POT… Llegeix més»

Graduació 5 anys i 6è EP

FESTA DE GRADUACIÓ 5 ANYS
Dia: dijous 20 de juny
Lloc: pati d’educació infantil.
Horari:

• 16:45: dur el menjar a la classe de 4 anys A. Els alumnes queden a la seva aula amb les mestres. Els pares podeu anar a seure al pati.
  • Llegeix més»

3 anys. Granja Jovent

Els alumnes i les alumnes de 3 anys han gaudit d’un dia a la Granja Jovent.
Ha estat un dia molt especial. Han après com es comporten els animals de la granja. Han pogut tocar alguns animals i estaven molt suaus. Han pogut donar menjar a… Llegeix més»

Equip Impulsor

L’Equip Impulsor del CEIP SON PISÀ ha participat a les Jornades d’Equips Impulsors de les Illes Balears celebrades aquest dissabte.
Hem compartit experiències amb altres grups i hem après les nostres tècniques i estratègies per millorar el nostre centre.
A més, hem gaudit de la conferència que… Llegeix més»

Vacants 2024-25

Aquest llistat és només orientatiu, i l’adjudicació d’aquestes vacants dependrà de la tipologia de la plaça (alumnat ordinari/ amb NEE/ amb NESE). A més, està subjecte a posteriors adjudicacions (d’alumnat nouvingut / per canvis extraordinaris de centre).
Les vacants de 4t EI dels municipis d’escolarització… Llegeix més»

Llistes provisionals Instituts

S’han publicat les llistes provisionals amb les puntuacions per anar als instituts.
Pots consultar les llistes a l’entrada del col·legi (Secretaria) o trucant al col·legi 971 730522
Us recordem que el període de reclamacions és del 13 al 15 de maig.