Escoltar a les famílies. Votació 30 novembre

L’opinió, idees i propostes de TOTES LES FAMÍLIES són importants per millorar el CEIP SON PISÀ
Els REPRESENTANTS DE MARES I PARES són la veu de les famílies al Consell Escolar.
Les idees, iniciatives, queixes… de les famílies seran escoltades a través dels REPRESENTANTS DE MARES I PARES.

El dia 30 de novembre al vestíbul de l’escola es votarà per triar els 3 REPRESENTANTS DE MARES I PARES.

És important que vinguis a votar. Tots els pares, les mares i els tutors legals dels alumnes tenen dret a votar.

Podeu votar per un d’aquests representants:

Pamela De Sipio Mare d’una alumna de 3r d’Educació Primària
Teresa Haro Fernández Mare de dos alumnes, un nen en 5 anys i una nena a 1r d’Educació Primària.
Marina Mainzer Estrellas Mare de dos alumnes, una nena a 1r i un nen a 5è d’Educació Primària.
Lidia Martín García Mare de dos alumnes, un a 3r i un altre de 5è d’Educació Primària. També és presidenta de l’Associació de Mares i Pares.
Miguel Palou Barroso Pare d´un alumne de 4 anys.