Beques de Menjador 2024-25

A.Beneficiaris (a qui van destinats aquests ajuts)

Unitats familiars que, durant el curs 2024-2025, tenen alumnes d’Educació Infantil i /o Educació Primària escolaritzats en el nostre centre.

Els infants han de ser usuaris del servei de menjador.

PER PODER SOL·LICITAR BECA CAL TENIR DNI o NIE.

NO ES POT SOL·LICITAR AQUESTA AJUDA AMB PASSAPORT.

B.Període de presentació de sol·licituds

Del 24 al 28 de juny de 2024 (ambdós inclosos) 2º Cicle d’Educació Infantil i Ed. Primària.

IMPORTANT: Dia 24 de juny el Ceip Son Pisà romandrà tancat, ja que és festiu a Palma.

Els documents per sol·licitar la beca es podràn recollir abans en el centre, en horari de 9.00 a 15.00 hores a partir del 17 de juny.

Per entregar-los, ÉS IMPRESCINDIBLE DEMANAR CITA PRÈVIA al mateix centre o telefonant al 971730522.

1. Tipus de beneficiaris

➢ Per barem

• Alumnes en els quals concorren condicions econòmiques o sociofamiliars desfavorables.

➢ Directes

• Alumnes que es troben en situació d’acolliment acreditada mitjançant un certificat del director del centre d’acolliment o de l’òrgan competent.
  • Alumnes que tenguin la condició de refugiat (ells o els seus pares o tutors).

Les famílies amb Víctimes de Violència de Gènere ja no tenen la consideració de Beneficiari Directe. Han de presentar sol·licitud per Barem i, en acreditar-ne la condició, obtindràn la puntuació pertinent.

Beneficiarios (a quién van destinadas estas becas)

Unidades familiares que, durante el curso 2024-2025, tienen alumnos de Educación Infantil y / o Educación Primaria escolarizados en nuestro centro.

Los alumnos deben ser usuarios del servicio de comedor.

PARA PODER SOLICITAR BECA SE DEBE TENER DNI o NIE.

NO SE PUEDE SOLICITAR ESTA AYUDA CON PASAPORTE.

Período de presentación de solicitudes

Del 24 al 28 de junio de 2024 (ambos incluidos) 2º Ciclo de Educación Infantil y Ed. Primaria.

IMPORTANTE: El día 24 de junio el Ceip Son Pisà estará cerrado, pues es festivo en Palma.

Los documentos para solicitar la beca se podrán recoger antes en el centro, en horario de 9.00 a 15.00 horas a partir del 17 de junio.

Para entregarlos, ES IMPRESCINDIBLE PEDIR CITA PREVIA en el mismo centro o llamando al 971730522.

1. Tipos de beneficiarios

➢ Por baremo

Alumnos con condiciones económicas o sociofamiliares desfavorables.

➢ Directos

– Alumnos que se encuentran en situación de acogida acreditada mediante un certificado del director del centre de acogida o del órgano competente.

– Alumnos que tengan la condición de refugiado (ellos o sus padres o tutores).

Las famílias con Víctimas de Violencia de Génere ya no tienen la consideración de Beneficiario Directo. Han de presentar solicitud por baremo y, al acreditar la condición, obtendrán la puntuación correspondiente.