Benvinguda tercer trimestre

Benvolgudes famílies i alumnes de tercer de primària , els tutors i mestres  esperam que aquestos dies de vacacions hagin estat profitosos i que hagueu pogut descansar i desconnectar una mica de l’ escola. Noltros almenys ho hem intentat.
Tots sabem que estem vivint un moment extrany, amb nous reptes totalment diferents  als que coneixíem , fins  que la situació millore y puguem poc a poc tornar la normalitat que tots hem conegut.
Per avui si vos pareix….. com a primer dia d’ inici de trimestre els mestres proposam una sèrie d’ activitats.
1. Contar  com han estat aquestes vacacions.
2. Redactar una anècdota que ens hagi succeït aquestes vacacions de Pàsqua.
3. Un dibuix del que més ens ha agradat fer aquestos dies.
4. Quin desig tenc per aquest darrer trimestre.
5. Què faré el primer dia que pugui sortir de casa .
6. Especialment per als alumens de tercer “ C”. El.. COM ENS SENTIM AVUI? Recordau els Emoticons. Me podeu dibuixar les cares fins a tres sentiments. A tothom que m’ escrigui jo li enviaré també el meu sentiments d’ avui i d’aquestos dies en general.
Gràcies.
Equip de tercer de primària.