Molts d’anys

Benvolgudes famílies,

Aquest primer trimestre ha estat molt diferent per als alumnes, els mestre i per a les famílies. Cada Nadal ens reuníem i gaudíem del concert de nadales i de xocolata calenta. Però, aquest any hem hagut de canviar els plans per culpa de la pandèmia de COVID-19 mundial.

Tanmateix ens han visitat els patges reials. Han recollit les cartes de les aules per portar-les als Reis Mags i han deixat un regal perquè tots el puguin gaudir.

Acabem 2020 i si m’ho permeteu volem tenir un record per a totes les persones que ens han deixat, algunes molt properes a nosaltres, que han estat o estan hospitalitzades i un càlid homenatge a la nostra gent gran.

Els nostres alumnes han enviat dibuixos i felicitacions al personal i malalts dels Hospitals d’Inca, Son Espases i Son Llàtzer, al centre de majors Mes vida i a la Parròquia de Sant Pau. Ens han agraït aquest bonic gest d’empatia i solidaritat acordat per la Junta de delegats.

Aprofitem per dir-vos que podeu seguir enviant dibuixos i cartes als malalts, metges, infermeres, personal de neteja … de l’Hospital de Son Espases a través d’aquest correu hse.estamambtu@ssib.es

Finalment desitjar-vos a tots i cada un dels alumnes i famílies molta salut, molts somriures i gràcies per pertànyer a la gran família del CEIP Son Pisà.

Equip directiu CEIP Son Pisà

Acció solidària 2020-21

Al CEIP Son Pisà cada any realitzem dues accions solidàries per fomentar l’actitud d’ajuda i empatia amb les altres persones.

Aquest any des de la Junta de delegats s’ha acordat:

ENVIAR MISSATGES D’ALEGRIA I OPTIMISME A LES PERSONES QUE HO ESTAN PASSANT MALAMENT PER CULPA DEL COVID; I A LES PERSONES QUE AJUDEN CADA DIA ALS ALTRES.

Aquí podeu veure les idees solidàries de cada aula per afavorir l’alegria i l’optimisme:

TOMEU GRANERA I EL CIRC DEL RECICLATGE

Fa uns dies ens va visitar en Tomeu Granera per ensenyar-nos a reciclar i cuidar el medi ambient per tenir un mon millor.
Aquí vos deixam una mostra del que gaudiren els vostres fills/es.

Hace unos días nos visito “Tomeu Granera” para enseñarnos a reciclar y a cuidar el medio ambiente para tener un mundo mejor.
Aquí os dejamos una muestra de lo bien que lo pasaron vuestros hijos/as.

Fotografies

Fotos de nadal

Com en cursos anteriors l’APIMA del CEIP Son Pisà ha organitzat la típica fotografia nadalenca. Aquest curs escolar no es podrà fer fotografia en grup però tindrem altres opcions.
En el document trobareu tota la informació:

circular fotos 2020

Novetats Escola Matinera

Informem a les nostres famílies que a partir d’l’1 de desembre hi ha un canvi d’empresa al servei d’Escola Matinera.

L’horari es manté de 7:30 a 9:00
L’entrada es realitza per la mateixa porta.

Les novetats sobre la inscripció i pagaments els trobareu en aquest document.

El precio de los alumnos que vengan de manera aislada y pertenezcan a la APIMA será de 2 EUROS

MATINET. CEIP SON PISÀ. INSCRIPCIÓ I COVID 2020-21. CATALÀ (1)

MATINET. CEIP SON PISÀ. INSCRIPCIÓN Y COVID 2020-21. CASTELLANO (1)

Gràcies i una salutació.

Charla para familias

Ja teniu a la vostra disposició la xerrada sobre salut i higiene realitzada per diverses infermeres.
Ha estat molt interessant i ens han aclarit moltes coses.
Si no heu pogut assistir a la sessió en directe cliqueu aquest enllaç.
Moltes gràcies a les infermeres per la seva ajuda.

Charla para familias

Seguimos con la formación en salud y prevención

Los alumnos de primaria han recibido la visita de médicos para hablar sobre el COVID y cómo protegerse.

Los alumnos de infantil recibirán la próxima semana la visita de enfermeras que les explicarán los hábitos básicos para protegerse ante el COVID.

Para las familias hemos preparado una sesión virtual con varias enfermeras para tratar los siguientes temas:

• qué es el Sars-Cov2 y cómo se transmite.
  • medidas para prevenirlo (explicar cómo se hace correctamente un
  • lavado de manos, buena utilización de mascarillas, distancia, ventilación, etc ….),
  • signos y síntomas (cuando deben consultar)
  • aislamiento
  • definición de contacto estrecho

Es muy interesante y útil para vuestros hijas e hijos y para vuestras familias

Se realizará el día 23 de noviembre a las 11:00h.

Para acceder a la charla para familias haz clic en este enlace a las 11:00h.

Te esperamos: tu seguridad es la de todos.