Educació Física 7 de maig

Hola nins i nines de 3r,

Com varen anar els balls de l’altre dia? He rebut coreografies molt bones! Enhorabona! Tot i així, hi ha alguns alumnes que encara no m’han enviat la tasca de la setmana passada. Recordau que m’heu d’anar enviant les tasques dins el període que s’especifica a la publicació.

Avui us propòs una feina molt diferent a la del dia anterior però on es continua treballant l’expressió corporal. Avui treballarem la mímica.

Per poder jugar, necessitareu unes targetes que haureu d’imprimir o crear-les vosaltres mateixos (si no teniu impressora). En aquestes targetes trobareu un dibuix i la paraula de l’ofici que representa.

Targetes dels oficis

Un cop tengueu el material preparat, necessitareu una altra persona o vàries per jugar. Anireu sortint d’un en un, agafareu una targeta (sense que els altres la puguin mirar) i haureu de representar l’ofici que aparegui a la targeta sense poder parlar. Només us podeu expressar amb el vostre cos. La resta de persones que juguen hauran d’intentar esbrinar quin és l’ofici que estau representant. Per cada ofici que hàgiu esbrinat, sumau un punt. Després, li toca sortir a l’altra persona. Així fins que us quedeu sense targetes.

TASCA:

M’heu d’enviar a la meva adreça electrònica (bcabellogalvez@educaib.eu) un vídeo (màxim 30 segons) fent mímica sobre un dels oficis de les targetes (no podeu parlar). Jo us contestaré a l’email amb la possible solució. Finalment, vosaltres m’haureu de respondre comunicant-me si he encertat o no.

COM ENVIAR EL VÍDEO?

1. Adjuntar-lo a l’email (comprovau abans d’enviar l’email que s’ha adjuntat l’arxiu).

2. Si no el podeu adjuntar (supera el pes permès): utilitzar WeTransfer. És completament gratuït (no fa falta registrar-se) i molt fàcil d’utilitzar tant des de l’ordinador com des del mòbil. Us envio el tutorial. El podeu visualitzar a partir del 00:54.

Tutorial WeTransfer

3. També podeu compartir-lo per Google Drive (no Google Fotos).

Repte per aquest cap de setmana: mou-te! (clica sobre la imatge)

IMPORTANT! Aquesta setmana m’heu d’enviar a la meva adreça electrònica (bcabellogalvez@educaib.eu) l’activitat de mímica (imitant un ofici). La data límit d’entrega és dimecres 13 de maig de 2020.

Espero que us agradi.

Ànim! Fins aviat! 😀

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Hola niños y niñas de 3º,

¿Cómo fueron los bailes del otro día? ¡He recibido coreografías muy buenas! ¡Enhorabuena! Así y todo, hay algunos alumnos que aún no me han enviado la tarea de la semana pasada. Recordad que me tenéis que ir enviando las tareas dentro del periodo que se especifica en la publicación.

Hoy os propongo un trabajo muy diferente al del último día pero donde se continua trabajando la expresión corporal. Hoy trabajaremos la mímica.

Para poder jugar, necesitaréis unas tarjetas que tendréis que imprimir o crearlas vosotros mismos (si no tenéis impresora). En estas tarjetas encontraréis un dibujo y la palabra del oficio que representa.

Tarjetas de los oficios

Una vez tengáis el material preparado, necesitaréis a otra persona o varias para jugar. Tendréis que ir saliendo de uno en uno, cogeréis una tarjeta (sin que los otros la puedan mirar) y tendréis que representar el oficio que aparezca en la tarjeta sin poder hablar. Sólo os podéis expresar con vuestro cuerpo. El resto de personas que juegan tendrán que intentar adivinar cuál es el oficio que estáis representando. Por cada oficio que hayáis adivinado, sumáis un punto. Después, le toca salir a la otra persona. Así hasta que os quedéis sin tarjetas.

TAREA:

Me tenéis que enviar a mi dirección electrónica (bcabellogalvez@educaib.eu) un vídeo (máximo 30 segundos) haciendo mímica sobre uno de los oficios de les tarjetas (no podéis hablar). Yo os contestaré al email con la posible solución. Finalmente, vosotros me tendréis que responder comunicándome si he acertado o no.

¿CÓMO ENVIAR EL VÍDEO?

1. Adjuntarlo al email (comprobad antes de enviar el email si se ha adjuntado el archivo).

2. Si no lo podéis adjuntar (supera el peso permitido): utilizar WeTransfer. Es completamente gratuito (no hace falta registrarse) y muy fácil de utilizar tanto desde el ordenador como desde el móvil. Os envío el tutorial. Lo podéis visualizar a partir del 00:54.

Tutorial WeTransfer

3. También podéis compartirlo por Google Drive (no Google Fotos).

Reto para este fin de semana: ¡muévete! (clica sobre la imagen)

¡IMPORTANTE! Esta semana me tenéis que enviar a mi dirección electrónica (bcabellogalvez@educaib.eu) la actividad de mímica (imitando un oficio). La fecha límite de entrega es el miércoles 13 de mayo de 2020.

Espero que os guste.

¡Ánimo! ¡Hasta pronto! 😀