PROPOSTA 11 MAIG / PROPUESTA 11 MAYO

Bon dia,
esperam que tothom estigui bé. Tornam començar una setmana nova.
Avui vos proposam que mireu el conte de l’erugueta goluda. En aquest conte entre altres coses es treballen els dies de la setmana, per això podeu cantar la cançó de Damaris dels dies de la setmana que voltros ja sabeu.
A continuació, vos mostram diferents idees per treballar-lo.  En primer lloc, vos mostram una feineta  amb les imatges de l’erugueta i els aliments que es va menjar. Amb l’ajuda de la vostra família recordau quina fruita  i quantes peces es menja dilluns (1 poma), dimarts (2 peres), dimecres (3 prunes), dijous (4 maduixes) i divendres (5 taronges) . Per continuar treballant, vos mostram una feineta on heu de comptar les eroguetes que hi ha  i encerclar el número que correspon. En una altra,  podeu ajudar a l’erugueta a arribar al formatge, al pastisset, a la poma i a la pruna, repassant el camí per on ha de passar. Vos heu de fitxar molt perquè són camins diferents.  Un fa curves, l’altre puja  i baixa una muntanya, l’altre és un bot i el darrer és recte. Si ho feis a poc a poc  vos anirà millor. Finalment podeu fabricar la vostra pròpia erogueta, vos enviam algunes idees, per fer-la amb cartró o paper de seda, però podeu aprofitar el material que teniu a casa i serà personalitzada.

Vos animam a que ens envieu fotos de les vostres eroguetes. Ens alegrarà molt veure-les.

Avui ens despedim felicitant a en Madyan (3 anys B) i na Sira (3 anys A) que celebren el seu aniversari aquesta setmana. Per ells la cancó de Feliç aniversari. Molts d’anys!

Mestres de tres anys.

Buenos días,
esperamos que tod@ estéis bien. Volvemos a empezar una semana nueva.
Hoy os proponemos que miréis el cuento de l’erugueta goluda. En este cuento entre otras cosas se trabajan los días de la semana, por ello podéis cantar la canción de Damaris de los días de la semana que vosotr@s ya sabéis.
A continuación, os enseñamos diferentes ideas para trabajarlo. En primer lugar, os mostramos una ficha con las imágenes de la oruga y los alimentos que se come. Con la ayuda de vuestra familia recordad qué fruta y cuántas piezas  se come el lunes (1 manzana), el martes (2 peras), el miércoles (3 ciruelas), el jueves (4 fresas) y el viernes (5 naranjas). Para continuar trabajando os mostramos una ficha donde tenéis que contar las orugas que hay y hacer un círculo en el número que corresponde. En otra, podéis ayudar a la oruga a llegar al queso, al pastelito, a la manzana y a la ciruela, repasando el camino por donde tiene que pasar. Tenéis que fijaros mucho porque son caminos diferentes. Uno son curvas, el otro sube y baja una montaña, en el otro salta y el último es recto. Si lo hacéis despacito os irá mejor. Finalmente podéis elaborar vuestra propia oruga, os enviamos algunas ideas, para hacerla con cartón o papel de seda, pero podéis aprovechar el material que tenéis en casa y así será personalizada.

Os animamos a que nos enviéis fotos de vuestras orugas. Nos alegrará mucho verlas.

Hoy nos despedimos felicitando a Madyan  (3 años B)  y a Sira (3 años A)  que celebran su aniversario esta semana. Para ellos la canción de Feliz aniversario. Felicidades!

Maestras de tres años.