Deures de Matemàtiques

Matemàtiques
Bon dia a tothom. Molts d’ànims, que ja està aquí el cap de setmana.

1. Fem un viatge en autobús tots plegats. El recorregut que hem de fer per arribar al nostre destí és de 3.430 quilòmetres. El primer dia fem 684 km, el segon 739 km y el tercer 850 km. Si el quart dia arribem a la nostra destinació, quants quilòmetres hem fet aquest dia?
_____________________________

2. Decidim que volem córrer una cursa popular. Per tal d’entrenar-nos cada dematí correm 2.350 metres i el cap vespre correm el doble. Si el recorregut de la cursa en la que volem participar en la meitat del que correm cada dia, quants de metres té la cursa popular?
______________________________

3. A la nostra escola reparteixen una peça de fruita per alumne tots els dimecres. Si a l’escola hi ha 737 alumnes, quantes peces de fruita necessitem en un mes (4 setmanes)?

______________________________