Informació inici de curs 2020-21

Benvinguts a el nou curs escolar 2020-21. Aquest curs és singular per la pandèmia que afecta tot el planeta. Hi haurà moltes novetats en el funcionament de centre per poder-nos adaptar a les mesures d’higiene i seguretat.
Tot el professorat ha estat treballant amb energia i il·lusió per acompanyar als vostres filles i fills en el seu procés educatiu d’una manera segura. Hem confeccionat un Pla de Contingència aprovat pel Claustre i el Consell Escolar que pots trobar a la web de centre i al GESTIB FAMÍLIES.

DOCUMENT INICI DE CURS 2020-21
Aquest document explica com serà l’inici de curs segons les directrius donades per la Conselleria d’Educació.
Una salutació.