Novetat sortida alumnes 4t, 5è i 6è

Estimades famílies estem contents de com els alumnes estan realitzant les entrades tranquil·les al centre. És una mesura que millora la seguretat i la higiene en el centre.

Però les sortides de 3r, 4t, 5è i 6è no estan funcionant bé.
Hem detectat els següents problemes:
Es produeixen molts encreuaments entre els alumnes que surten sols i les famílies que entren. Per aquesta raó els alumnes que tenen l’autorització dels pares per sortir sols, a partir de dijous 15 d’octubre, sortiran per la porta del carrer Felix Escobar (secretària) mantenint l’horari assignat.

Hi ha pares que no entren a l’pati i des de la porta criden als alumnes, però això produeix un tap a la porta. Si us plau arribar fins a la fila per recollir a l’alumne.
Nosaltres hem de millorar la puntualitat de l’hora de sortida.

Esperem que aquestes mesures millorin les sortides de centre.

Queridas familias estamos contentos de como los alumnos están realizando las entradas tranquilas al centro. Es una medida que mejora la seguridad y la higiene en el centro.

Pero las salidas de 3r, 4t, 5è y 6è  no están funcionando bien.
Hemos detectado los siguientes problemas:
Se producen muchos cruces entre los alumnos que salen solos y las familias que entran. Por esta razón los alumnos que tienen la autorización de los padres para salir solos, a partir del jueves 15 de octubre, saldrán por la puerta de la calle Felix Escobar (secretaria) manteniendo el horario asignado.

Hay padres que no entran al patio y desde la puerta llaman a los alumnos, pero eso produce un tapón en la puerta. Por favor llegar hasta la fila para recoger al alumno.
Nosotros tenemos que mejorar la puntualidad de la hora de salida.

Esperamos que estas medidas mejoren las salidas del centro.

1. Rocío

Tenéis que mejorar para mi opinión el horario de entrada. Entran a menos cinco pero las maestras bajan tarde y tomándose su tiempo yo creo que a muchos padres no nos importaría que se adelantara la entrada