Alimentació sana

El CEIP Son Pisà com a escola que fomenta l’alimentació sana pertanyem al PROGRAMA ESCOLAR DE CONSUM DE FRUITES, HORTALISSES I LLET de la Unió Europea.

Durant 7 setmanes, cada dijous, rebrem de Fruita Bona Hortofruticola per berenar fruita i suc per a tots els alumnes de centre.

Uns dies suc de taronja 100% natural, un altre dia poma, un altre dia maduixes, un altre dia pera i un dia ametlla (excepte per als alumnes d’educació infantil)

Els alumnes han de seguir portant el seu berenar però a més els oferirem aquestes fruites i sucs.