Informació inici de curs

Benvolgudes famílies,
vam iniciar el nou curs escolar. Tenim molta il·lusió per començar una altra vegada l’aventura de l’ensenyament i l’educació. Divendres dia 10 esperem a tots els nostres alumnes per iniciar una nova etapa tots junts.
Us adjuntem la informació més important que han de conèixer per començar el curs.

———————————————————————————-

Queridas familias,
iniciamos el nuevo curso escolar. Tenemos mucha ilusión por comenzar otra vez la aventura de la enseñanza y la educación. El viernes día 10 esperamos a todos nuestros alumnos para iniciar una nueva etapa todos juntos.
Os adjuntamos la información más importante que deben conocer para comenzar el curso.
Full informatiu 1_castellano.docx