Obres a l’entrada de centre

Benvolgudes famílies,
des de l’Ajuntament de Palma ens han informat que aproximadament durant 15 dies es realitzaran obres al carrer Vicenç Joan Rosselló, el carrer per on entren els alumnes.
Aquestes obres són per ampliar la vorera, plantar arbres i convertir el carrer en única direcció per als vehicles.
És per això que en algun moment de les obres no es podran realitzar les files d’entrada o sortida. Us demanem tranquil·litat i paciència. Tots els alumnes tindran temps suficient per entrar i sortir de el centre.
Quan les obres estiguin més avançades seran necessari canviar el lloc d’entrada o sortida dels alumnes. Us informarem en el moment oportú.
Moltes gràcies i una salutació.
———————————————————————
Queridas familias,
desde el Ayuntamiento de Palma nos han informado que aproximadamente durante 15 días se realizarán obras en la calle Vicenç Joan Rosselló, la calle por donde entran los alumnos.
Estas obras son para ampliar la acera, plantar árboles y convertir la calle en única dirección para los vehículos.
Por esta razón en algún momento de las obras no se podrán realizar las filas de entrada o salida. Os pedimos tranquilidad y paciencia. Todos los alumnos tendrán tiempo suficiente para entrar y salir del centro.
Cuando las obras estén más avanzadas serán necesario cambiar el lugar de entrada o salida de los alumnos. Os informaremos en el momento oportuno.
Muchas gracias y un saludo.