Nadal a Son Pisà

Estimades famílies,

Aquestes festes de Nadal també seran una mica diferents, ja que hi ha un gran increment de casos de COVID, però hem volgut fer algunes activitats, respectant les mesures de seguretat, amb els alumnes per no perdre aquesta tradició.

Hem decorat la nostra escola amb adorns nadalencs realitzat pels alumnes. En aquest vídeo podeu veure com ha quedat: VIDEO DECORACIÓ

Gràcies a les mestres de música hem après una coreografia nadalenca i en breu us enviarem un vídeo musical on hi han participat tots els alumnes, docents i no docents del CEIP SON PISÀ.

Aprofitant la riquesa lingüística dels nostres alumnes, hem felicitat l’any nou en diversos idiomes. Pots veure en aquest vídeo la felicitació. VIDEO FELICITACIÓ

Els patges reials visitaran el nostre centre dimecres 22. Els alumnes han sol·licitat als Reis Mags un regal per a l’aula. Gràcies a la gestió de l’Associació de Pares i Mares els patges vindran i lliuraran als alumnes el seu regal.

Dimecres dia 22 no podrem realitzar la nostra tradicional xocolatada però la substituirem per beure LACCAO a les aules. Si no voleu que els vostres fills prenguin LACCAO per qüestions mèdiques (intolerància, al·lèrgia…) informeu tutor o tutora.

I finalment no podia faltar la nostra ACCIÓ SOLIDÀRIA. Hem aconseguit molts aliments i material d’higiene personal per a moltes famílies vulnerables.

Moltes gràcies a tots per la vostra solidaritat i per continuar demostrant que la Comunitat Educativa del CEIP SON PISÀ és sensible a les necessitats dels més desafavorits.

Finalment, tots els que treballem al CEIP SON PISÀ us desitgem…

Bones Festes i pròsper any nou… i molta salut.

——————————————————————————————————

Queridas familias,

Estas fiestas de Navidad también serán un poco diferentes, ya que hay un gran incremento de casos de COVID, pero hemos querido realizar algunas actividades, respetando las medidas de seguridad, con los alumnos para no perder esta tradición.

Hemos decorado nuestro colegio con adornos navideños realizados por los alumnos. En este vídeo podéis ver lo bonito que ha quedado: VIDEO DECORACIÓN

Gracias a las maestras de música hemos aprendido una coreografía navideña y en breve os mandaremos un video musical donde han participado todos los alumnos, docentes y no docentes del CEIP SON PISÀ.

Aprovechando la riqueza lingüística de nuestros alumnos hemos felicitado el año nuevo en varios idiomas. Puedes ver en este video la felicitacion: VIDEO FELICITACIÓN

Los pajes reales visitarán nuestro centro el miércoles 22. Los alumnos han solicitado a los Reyes Magos un regalo para el aula. Gracias a la gestión de la Asociación de Padres y Madres los pajes vendrán y les entregarán a los alumnos su regalo.

El miércoles día 22 no podremos realizar nuestra tradicional chocolatada pero la sustituiremos  por beber LACAO en las aulas. Si no queréis que vuestros hijos tomen LACAO por cuestiones médias (intolerancia, alergia…) informad a tutor o tutora.

Y por último no podía faltar nuestra ACCIÓN SOLIDARIA. Hemos conseguido muchos alimentos y material de higiene personal para muchas familias vulnerables.

Muchas gracias a todos por vuestra solidaridad y por seguir demostrando que la Comunidad Educativa del CEIP SON PISÀ es sensible a las necesidades de los más desfavorecidos.

Por último, todos los que trabajamos en el CEIP SON PISÀ os deseamos:

Felices Fiestas y prospero año nuevo… y mucha salud.