Nadal 2021

Aquest any 2021 hem celebrat la festa del Nadal amb diverses activitats lúdiques i solidàries.
DECORACIÓ DEL CENTRE
Tots els alumnes del centre han ajudat a decorar la nostra escola d’esperit nadalenc. Especialment cada grup ha decorat la porta de la seva aula.
En aquest vídeo podeu veure el bell que ha quedat.

ACCIÓ SOLIDÀRIA
La comissió de delegats i delegades dEducació Primària van acordar aquesta activitat.
Tota la comunitat educativa del CEIP SON PISÀ ha donat aliments i productor d´higiene a la Parròquia de Sant Pau perquè els reparteixi entre les famílies més necessitades de la nostra barriada.

COREOGRAFIA NADALENCA
Les mestres de música amb l’ajuda de tot el professorat han ensenyat als alumnes una coreografia que hem unit en aquest vídeo.

XOCOLATADA
Tots els alumnes i les alumnes del centre han estat convidats pel col·legi a Laccao per celebrar l’inici de les festes nadalenques.

VISITA DELS PATGES REALS
Els patges reials han visitat el nostre centre. Han vingut a recollir les cartes que havien escrit els alumnes i fer-los entrega d’un regal per a l’aula. L’Associació de Pares i Mares han ajudat els patges en aquesta meravellosa i emocionant visita.

Desitgem a tota la Comunitat Educativa del CEIP SON PISÀ

Bones festes.