Actualització Protocol COVID

El dia 20 d’abril de 2022 es va publicar al BOE el Reial decret 286/2022, de 19 d’abril que modifica alguns apartats del nostre Protocol COVID

Ús de mascaretes

Els alumnes no estan obligats a portar mascaretes a l’escola, excepte si es fa servir transport durant una sortida escolar.

Al professorat i al personal no docent se’ls recomana l’ús de mascaretes quan no es pugui mantenir la distància d’1,5 m o per a les persones vulnerables en qualsevol situació.

Entrades i sortides del centre

Es mantindran els mateixos horaris i no es canviarà el procediment.

Ventilació i higiene

Continuarem amb les mateixes mesures de ventilació a les aules i amb la freqüent neteja de mans.

Malalties

Els alumnes, professorat i personal no docent que estigui malalt no ha d’assistir a l’escola.

S’avisarà els pares si un alumne està malalt perquè el vinguin a recollir.

Agraïm a les famílies que informin el centre si hi ha algun cas COVID.