Setmana del llibre 2022

Durant aquesta setmana hem celebrat el dia del llibre.

Hem realitzat diferents activitats per fomentar la lectura entre els nostres alumnes. Ha estat molt enriquidor per a tothom i a més a més ens hem divertit.
Hem pintat dos murals al pati d’Educació Infantil. Hi han participat tots els alumnes del centre i ens ha quedat genial. Donem les gràcies especialment a la professora Celia que ha organitzat tota aquesta activitat.
També hem fet lectura compartida. Grups de grans i petits s’han barrejat per llegir junts al pati. Ha estat molt bonic i motivant veure com llegeixen junts.
Per classes hem anat a llegir els llibres gegants realitzats a cursos anteriors i que van quedar molt bonics.
A més, hem treballat la llegenda de Sant Jordi d’una manera molt divertida.
Aquí trobaràs totes les fotos d’una setmana del llibre al CEIP SON PISÀ.

Àlbum de fotos