Intercanvi amb alumnes d’Itàlia

Els alumnes i les alumnes de 5è de Primària han tingut una visita molt especial. Des del departament d’anglès han fet possible aquest intercanvi i, per tant, tota la comunicació s’ha fet en anglès.
Han vingut uns alumnes d´un col·legi d´Itàlia, de la província de Bolonya, per ensenyar el seu projecte.
El projecte és sobre impressió 3D. Han portat una impressora en 3D i han mostrat els nostres alumnes com funciona.
Per part nostra els alumnes de 5è els han mostrat el nostre projecte d’etwinning.
Els nostres alumnes i mestres han estat uns grans amfitrions mostrant-los el nostre col·legi i convidant-los a un berenar al nostre pati.
Aquí teniu les fotos d´aquesta jornada tan especial.