Reutilització llibres text 1r i 2n.2022-23

Estimades famílies,

• El CEIP SON PISÀ ofereix per a les famílies que el curs proper estaran a 1r o 2n d’educació primària el Programa de Reutilització de llibres 2022-23
  • És un programa de préstec de llibres que permet:
  • Disminuir el cost dels llibres per a les famílies. Fomentar lús solidari i cooperatiu. Implicar tota la comunitat educativa.
  • Si esteu interessats sol·liciteu el vostre full d’inscripció a la secretaria del col·legi abans del 30 de juny.

Si vols formar part del programa de reutilització del CEIP Son Pisà, descarrega SOL·LICITUD 1r i 2n:

Preu alumnes 1r i 2n: 80€ + 25€

Ja està inclosa la quantitat en concepte de fotocòpies, agenda i material artístic d’ús comú

L’escola no pot emetre factura. El resguard del banc és el justificant de pagament.

Passes a seguir:

• Entregar aquest full emplenat i signat juntament amb el comprovant de l’ingrés.
  • Abans del 30 de juny: Reservar fent ingrés 80€  per alumne amb el codi de barres. Si tens algun problema, demana cita prèvia a l’escola: 971730522.
  • Abans del 6 de setembre: fer  ingrés 25€ amb codi de barres.

Els pares ens comprometem a retornar-los al centre el darrer dia del trimestre/curs i a complir les següents normes:

De conservació

Pèrdua

Cada llibre durà un segell de l’escola i número identificatiu.

A principi de curs l’alumnat o els seus pares o mares folraran els llibres amb plàstic no adhesiu.

L’alumnat podrà escriure el seu nom a una etiqueta d’un tamany no superior a 22x32mm i la podran aferrar a la portada.

Si cal anotar exercicis per fer deures es farà a l’agenda.

Les respostes del exercicis es faran a un quadern.

L’alumnat ha de tenir cura de no escriure amb bolígraf o retolador, d’esqueixar fulls, d’aferrar adhesius… als seus llibres i als dels altres.

Si un llibre es fa malbé l’alumne ho ha de comunicar al tutor i l’haurà d’arreglar. Si és molt greu n’haurà de retornar un altre igual al fons o pagar una penalització (veure taula pèrdues).

Si un llibre s’extravia per negligència de l’alumne, que en fa ús, haurà de retornar-ne un altre igual al fons.

Si un llibre s’extravia durant:

• primer curs de la seva adquisició el 100% del valor del llibre.
  • segon curs de la seva adquisició el 60% del valor del llibre.
  • tercer curs de la seva adquisició  el 40% del valor del llibre.
  • quart curs de la seva adquisició el 20% del valor del llibre.