Millores al menjador escolar

Benvolgudes famílies,

Com vos vàrem dir a la reunió d’inici de curs, seguim fent feina per a millorar el menjador com un espai educatiu més de l’escola. Per aquest motiu vos informam que a partir de DILLUNS 12 posarem en marxa algunes mesures més.

EDUCACIÓ INFANTIL:

• 4t i 5è d’EI (3 i 4 anys): el pati de després de dinar es farà al gimnàs cada dia (tant si plou com si no plou). Les famílies haureu de pujar per la rampa a cercar-los a la porta exterior del gimnàs.
  • 6è d’EI (5 anys): el pati de després de dinar es farà al pati d’educació infantil. Les famílies pujareu per la rampa i les recollireu a la barrera petita que està a la meitat de la rampa. Quan plogui o el pati estigui molt banyat els alumnes estaran a la porxada del pati de primària i les famílies les haureu de recollir allà.

EDUCACIÓ PRIMÀRIA:

• El pati de després del menjador es farà de la següent manera: Cada taula estarà amb la seva monitora de referència. Durant el pati cada grup hi serà a un espai diferent del pati. A les 15:10h es faran files a la pista de la dreta del pati de primària per cursos i les famílies les podreu recollir.
  • Si plou els infants quedaran dintre del menjador fomentant el companyerisme i les taules tranquil.les. A les 15:10h els alumnes sortiran al porxo de dalt i les famílies podreu pujar per la rampa a cercar-los.

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA ATENCIÓ.