Triar Instituts

PROCÉS D’ADSCRIPCIÓ
Pels alumnes de 6è EP.

(Tria d’IES adscrits: Ies Ramón Llull, Ies Joan Alcover, Ies Politècnic, Ies Guillem Sagrera i Ies Emili Darder).

El tràmit estarà disponible de dia 28 de març a dia 3 d’abril de 2023 de forma online en el següent enllaç:

PODEU FER EL TRÀMIT DE 2 MANERES:

• Podeu fer el tràmit de forma autenticada (amb usuari GESTIB o Cl@ve). Fent la sol·licitud de forma autenticada NO CAL venir al centre, a menys que s’hagi d’entregar alguna documentació que acrediti punts i no es pugui consultar de forma online.
  • O es pot fer de forma anònima, amb introducció de les dades pertinents.
    Fent la sol·licitud de forma anònima, S’HA DE LLIURAR AL CENTRE EL CORRESPONENT JUSTIFICANT que heu d’imprimir en acabar de fer el tràmit, a més de la documentació que acrediti punts. ÉS IMPRESCINDIBLE demanar cita prèvia.

La llista provisional de puntuació surt el 27 d’abril.

Si necessitau ajuda per a fer el tràmit podeu telefonar al 971730522 i demanar cita prèvia.

NOMÉS S’ATENDRÀ AMB CITA PRÈVIA.
Les cites prèvies seran de dia 28 de març a dia 3 d’abril de les 10:00h a les 13:00h.

PROCESO DE ADSCRIPCIÓN
Para alumnos de 6º EP.

(Elección Institutos adscritos: Ies Ramón Llull, Ies Joan Alcover, Ies Politècnic, Ies Guillem Sagrera e Ies Emili Darder).

El trámite estará disponible de día 28 de marzo a día 3 de abril de 2023 de forma online en el siguiente enlace:

PODÉIS HACER EL TRÁMITE DE 2 MANERAS:

• Podéis hacer el trámite de forma autenticada (con usuario GESTIB o Cl@ve).

Haciendo la solicitud de forma autenticada NO ES NECESARIO venir al centro, a menos que se deba entregar alguna documentación que acredite puntos y no se pueda consultar de forma online.

• O se puede hacer de forma anónima, con introducción de los datos pertinentes.

Haciendo la solicitud de forma anónima, SE HA DE ENTREGAR AL CENTRO EL CORRESPONDIENTE JUSTIFICANTE que debéis imprimir al terminar de hacer el trámite, además de la documentación que acredite puntos. ES IMPRESCINDIBLE pedir cita previa.

La lista provisional de puntuación saldrá el 27 de abril.

Si necesitáis ayuda para hacer el trámite podéis llamar al 971730522 y pedir cita previa.

SÓLO SE ATENDERÁ CON CITA PREVIA.
Las citas previas serán de día 28 de marzo a día 3 de abril de las 10:00h a las 13:00h.