What can you see in the Picasso’s paintings?

A tercer i quart vàrem fer una situació d’aprenentatge que es deia “What can you see in the Picasso’s paintings?”. Els alumnes varen observar pintures de l’artista (que és el projecte anual del centre) i a partir d’aquí han après vocabulari d’aliments i gramàtica (“I like…. / I don’t like….”), han parlat i escrit sobre els seus gustos alimentaris i ho vàrem relacionar amb la nutrició, un tema molt important avui dia. Han après paraules noves, han classificat aliments en saludables i no saludables i han donat un missatge positiu a la societat: “Tots hauríem de tenir una dieta equilibrada i una vida saludable”. Aquests són alguns pósters que han creat als alumnes com a producte final que els va servir de revisió, pràctica, reflexió i exposiciò del què han après. A més a més, han desenvolupat la seva competència artística i creativa fent aquesta tasca final.