Graduació 6è 2023

Aquí teniu tota la informació sobre la GRADUACIÓ dels alumnes de 6è
Va ser un acte molt emotiu a alegre.
Els alumnes van agrair als mestres i les famílies l’ajuda rebuda durant tots aquests curs.
Després es van lliurar els diplomes i fotografies com a record del seu pas per l’Educació Primària al CEIP SON PISÀ.
Les tutores i tutor van acomiadar els alumnes amb consells i missatges d’ànim i alegria.
Finalment, els tutors també van rebre la seva sorpresa.
I quan va acabar tot va començar el berenar on alumnes, mestres i famílies van compartir una estona molt agradable.
Gràcies a les mares que van ajudar a decorar el pati i als alumnes voluntaris de 5è que van ajudar a tota l’organització.

FOTOGRAFIES