Matricular als Instituts

Estimades famílies dels alumnes de 6è d’Educació Primària del CEIP SON PISÀ comença el procés per matricular els alumnes a l’Institut.

Ha sortit publicat el calendari del Procés d’adscripció que han de fer tots els alumnes de 6è EP per garantir-se una plaça a un dels cinc IES que tenim adscrits pel proper curs (1r ESO). És un procés online mitjançant el qual les famílies poden triar l’ordre de preferència dels cinc IES:

IES Politècnic, IES Ramón Llull, IES Joan Alcover, IES Guillem Sagrera i IES Emili Darder.

Aquest procés ens garanteix una plaça en un d’aquests centres. Si la vostra intenció és matricular al nostre fill/a en un altre IES, també hem de fer el procés, ja que les sol·licituds de places són el mes de maig i, si pel motiu que sigui no aconseguim plaça allà on volem, n’hem de tenir una reservada en un d’aquests instituts. Si no feis el procés, se vos adjudicarà una plaça igualment, allà on en sobrin. Per tant, és MOLT IMPORTANT fer-lo.

Les dades són 22, 23 i 24 d’abril i heu d’accedir al següent enllaç:
ESCOLARITZACIÓ (Català)ESCOLARIZACIÓN (Castellano)

Aquí trobareu tota la informació i accedireu al tràmit online clicant damunt SOL·LICITUDS.

Vos recomanam fer el tràmit de forma AUTENTICADA, per la qual cosa necessitau tenir Cl@ve o accés a Gestib. Si el vostre Gestib no funciona, per favor, veniu la propera setmana i demanau ajuda a l’administrativa.

Si voleu fer el tràmit en el centre, amb l’ajuda de la secretària, heu de demanar Cita Previa telefonant al 971730522. Així mateix, podeu telefonar si teniu qualsevol dubte.

—————————————————————————–

Se ha publicado el calendario del Proceso de Adscripción que deben hacer todos los alumnos de 6º de Primaria para garantizarse una plaza en uno de los cinco IES que tenemos adscritos. Es un proceso on line mediante el cual las familias ordenan, por orden de preferencia, los cinco IES:

IES Politècnic, IES Ramón Llull, IES Joan Alcover, IES Guillem Sagrera e IES Emili Darder.

Este proceso nos asegura una plaza en uno de estos centros. Si nuestra intención es matricular a nuestro/a hijo/a en otro IES, también debemos hacer el proceso, ya que las solicitudes de plaza son en mayo y, si por cualquier cosa, no conseguimos plaza donde queremos, hemos de tener otra reservada, por si acaso. De no hacer este trámite, se adjudicará al alumno/a igualmente una plaza, pero donde sobren. Por ello, es MUY IMPORTANTE hacerlo.

Las fechas son el 22, 23 y 24 de abril y debéis acceder al siguiente enlace:ESCOLARITZACIÓ (Català)

ESCOLARIZACIÓN (Castellano)

Aquí encontraréis toda la información y accederéis al trámite clicando sobre SOLICITUDES.

Os recomendamos hacer el trámite de forma AUTENTICADA, para lo cual necesitáis tener Cl@ve o ser usuarios de Gestib. Si vuestro Gestib no funciona, os pedimos que vengáis la semana próxima y pidáis ayuda a la administrativa.

Si queréis hacer el trámite en el colegio, con la ayuda de la secretaria, tenéis que pedir Cita Previa llamando al 971720522. Igualmente podéis llamar si tenéis cualquier duda.