Divendres 19 de juny: darrera tasca per 6è

Ja hem arribat a l’hora de l’acomiadament i ens resulta difícil trobar paraules que vos puguin transmetre els nostres sentiments, ja que, al cap, en venen molts de bons records i moments compartits inoblidables.

Aquesta situació nova, diferent i global que ens ha tocat viure ens ha fet revaloritzar i prioritzar molts d’aspectes de la vida, sabent que hem perdut i guanyat però, tot això, ens ha duit a APRENDRE a ser persones més SOLIDÀRIES i EMPÀTIQUES i, sobretot, CIUTADANS del MÓN.

Com a escola ecoambiental, hem pogut veure com la NATURA ens ha agraït deixar-la respirar més i, això, hauria de continuar.

I ara els deures d’avui: un CANT A LA VIDA…escoltau, ballau i cantau!

UNA FORTA ABRAÇADA VIRTUAL!!

PD: Mirau al blog del vostre curs que vos trobareu una sorpresa també (6èA, 6èB, 6èC, 6èD el de 6èD ha estat modificat: torna’l a mirar ;)!).

1. Noa 6B

Buenos dias, esto lo escribiré en castellano porque no sé cómo transmitirlo en catalán : A ver , lo primero de todo es que me lo he pasado muy bien este ciclo de primaria, y he ido cambiando de clase cada 2 años más o menos, aunque he tenido algunos disgustos personales , OS VOY A ECHAR MUCHO DE MENOS A TODOS, bueno, a casi todos. Un beso y un abrazo muy fuerte.

2. Brian Ryan Bueno

Moltes gracies per la vostra aportacio mestres i equip directiu al meu creixement.

UNA FORTA ABRAÇADA I GRACIES!!!
    Us trobare a faltar.