Divendres 24 d’abril

Bon dia!

Avui és divendres i, per tant… Tenim plàstica!

Les activitats d’aquesta àrea intentaran tenir en compte els recursos de què disposau a casa i donant alternatives quan sigui necessari. A més, és moment de desenvolupar la vostra creativitat i posar en marxa la imaginació.

Com sabeu, ahir va ser Sant Jordi, Dia del Llibre, una gran festa a celebrar disfrutant de la lectura. Per aquest motiu, i per incentivar la lectura en els més petits de la casa, haurem de crear un punt de llibre.

Nosaltres vos donam unes quantes idees a partir de les següents imatges, però ja sabeu que a Internet en trobareu moltes més depenent dels materials de què disposeu. Volem veure quins punts de llibres heu creat, enviau-nos fotos als tutors!

Recordau que l’hàbit de lectura és molt important i els nostres alumnes tenen a la família com a model. Tots a crear el vostre punt de llibre i a utilitzar-ho, que és el més important!

Hoy es viernes y, por lo tanto… ¡Tenemos plástica!

Las actividades de esta área intentarán tener en cuenta los recursos que disponéis en casa y dando alternativas cuando sea necesario. Además, es momento de desarrollar vuestra creatividad y poner en marcha la imaginación.

Como sabéis, ayer fuer San Jordi, Día del Libro, una gran fiesta a celebrar disfrutando de la lectura. Por este motivo, y para incentivar la lectura en los más pequeños de la casa, tendremos que crear un punto de libro.

Nosotros os damos unas cuantas ideas a partir de las siguientes imágenes, pero ya sabéis que en Internet encontraréis muchas más dependiendo de los materiales que dispongáis. ¡Queremos ver qué puntos de libro habéis creado, enviadnos fotos a los tutores!

Recordad que el hábito de lectura es muy importante y nuestros alumnos tienen a la familia como modelo. ¡Todos a crear vuestro punto de libro y a utilizarlo, que es lo más importante!