Educació Física 21 de maig

Hola nins i nines de 2n,

Aquestes properes setmanes treballarem l’expressió corporal.

Sabeu què és l’expressió corporal?

S’utilitza per a fer referència a aquelles persones que usen el seu cos, els moviments i formes que poden aconseguir amb ell per a expressar diferents tipus d’idees. Generalment, s’aplica a artistes com a ballarins, coreògrafs, mims, etc., que treballen amb el seu cos més que amb la paraula.

Les tasques d’avui són: practicar un ball i jugar a un joc de mímica.

Primer, us recomano que simplement visualitzeu el vídeo per escoltar la cançó i obtenir una idea general de com és el ball.

A continuació, situau-vos a un lloc on tingueu espai per ballar i col·loqueu els dispositiu electrònic al davant per poder escoltar la música i seguir les passes tal com ho fan els ballarins que surten al vídeo.

Ball 1: I like to move it (a partir del 00:17)

Al principi serà un poc complicat seguir el ritme, però si anau practicant al llarg de la setmana, veureu que us sortirà millor.

El joc de la mímica:

Per poder jugar, necessitareu unes targetes que haureu d’imprimir o crear-les vosaltres mateixos (si no teniu impressora). En aquestes targetes trobareu un dibuix i la paraula de l’animal que representa.

Targetes de mímica

Un cop tengueu el material preparat, necessitareu una altra persona o vàries per jugar. Anireu sortint d’un en un, agafareu una targeta (sense que els altres la puguin mirar) i haureu de representar l’animal que aparegui a la targeta sense poder parlar. Només us podeu expressar amb el vostre cos. La resta de persones que juguen hauran d’intentar esbrinar quin és l’animal que estau representant. Per cada animal que hàgiu esbrinat, sumau un punt. Després, li toca sortir a l’altra persona.

Repte per aquest cap de setmana: mou-te! (clica sobre la imatge)

Aquesta setmana no m’heu d’enviar cap activitat. Només heu de practicar!

• Si algú té alguna tasca endarrerida (la imatge de les xapes; la imatge jugant a la xarranca, l’amagatall o les tres en retxa; o la fitxa de jocs populars), podeu posar-vos al dia aquesta setmana i enviar-me les tasques al meu correu (bcabellogalvez@educaib.eu).

Ànim! Passau-lo bé! 😀

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Hola niños y niñas de 2º,

Estas próximas semanas trabajaremos la expressión corporal.

¿Sabéis qué es la expresión corporal?

Se utiliza para hacer referencia a aquellas personas que usan su cuerpo, los movimientos y formas que pueden conseguir con él para expresar diferentes tipos de ideas. Generalmente, se aplica a artistas como bailarines, coreógrafos, mimos, etc., que trabajan con su cuerpo más que con la palabra.

Las tareas de hoy son: practicar un baile y jugar a un juego de mímica.

Primero, os recomiendo que simplemente visualicéis el vídeo para escuchar la canción y obtener una idea general de cómo es el baile.

A continuación, situaos en un lugar donde tengáis espacio para bailar y colocad el dispositivo electrónico delante para poder escuchar la música y seguir los pasos tal y como lo hacen los bailarines que salen en el vídeo.

Baile 1: I like to move it (a partir del 00:17)

Al principio será un poco complicado seguir el ritmo, pero si vais practicando a lo largo de la semana, veréis que os saldrá mejor.

El juego de la mímica:

Para poder jugar, necesitaréis unas tarjetas que tendréis que imprimir o crearlas vosotros mismos (si no tenéis impresora). En estas tarjetas encontraréis un dibujo y la palabra del animal que representa.

Tarjetas de mímica

Una vez tengáis el material preparado, necesitaréis a otra persona o varias para jugar. Iréis saliendo de uno en uno, cogiendo una tarjeta (sin que los otros la puedan mirar) y tendréis que representar el animal que aparezca en la tarjeta sin poder hablar. Sólo os podéis expresar con vuestro cuerpo. El resto de personas que juegan tendrán que intentar adivinar qué animal estáis representando. Por cada animal que adivinéis, sumáis un punto. Después, le toca salir a la otra persona.

Reto para este fin de semana: ¡muévete! (clica sobre la imatge)

Esta semana no me tenéis que enviar ninguna actividad. ¡Sólo tenéis que practicar!

• Si alguien tiene alguna tarea atrasada (la imagen de las chapas; la imagen jugando a la rayuela, al escondite o al tres en raya; o la ficha de juegos populares), podéis poneros al día esta semana y enviarme las tareas a mi correo (bcabellogalvez@educaib.eu).

¡Ánimo! ¡Pasadlo bien! 😀