Dijous 28 de maig

Bon dia!

Avui repasarem matemàtiques i projectes amb un parell de feines.

• Matemàtiques:

Fitxa de problemes.

• Projectes (2 activitats):

1. Entra a l’enllaç de la vostra classe (no vos equivoqueu!) i realitza les activitats proposades:

1rA: activitat 1  //  activitat 2

1rB: activitat 1  //  activitat 2

1rC: activitat 1  //  activitat 2

2. Una vegada finalitzades i revisades, abaix de la pàgina, has de pitjar: ¡Terminado!

3.Introdueix el nom de l’alumne i pitja SEND (enviar).

Les correccions automàtiques no les tingueu en compte. Totes les fitxes són revisades amb posterioritat per modificar la nota.

Hoy repasaremos matemáticas y proyectos con un par de tareas.

• Matemáticas:

Fitxa de problemes.

• Proyectos (2 actividades):

1. Entra al enlace de tu clase (¡no os equivoquéis!) y realiza las actividades propuestas:

1rA: activitat 1  //  activitat 2

1rB: activitat 1  //  activitat 2

1rC: activitat 1  //  activitat 2

2. Una vez finalizadas y revisadas, al final de la página, tienes que pulsar: ¡Terminado!

3. Introduce el nombre del alumno y pulsa SEND (enviar).

Las correcciones automáticas no las tengáis en cuenta. Todas las fichas son revisadas con posterioridad para modificar la nota.