Educació Física 11 de juny

Hola nins i nines de 2n, 

Avui us propòs la pràctica de quatre jocs d’expressió corporal.

 

El globus imaginari (individual): 

El nin o nina imaginarà que té un globus desinflat a la mà. Primer, inflarà el globus i després li farà el nus. A continuació, jugarà amb ell, però amb cura. Si toca algun objecte, explotarà. Per últim, haurà de llançar-lo o trepitjar-lo perquè exploti.

 

Les crispetes (individual o en grup):

El nin o nina s’ha de col·locar en terra en forma de gra de blat de moro (en forma de bolla). S’ha d’imaginar que està dins una paella que va pujant la temperatura. Després d’això, començaran a botar com si fossin crispetes. 

 

El mirall (en parelles):

En parelles, una persona es col·loca davant de l’altra. Es miren a la cara. Una persona de la parella farà moviments i l’altra intentarà fer-los simultàniament imitant ser un mirall. Quan passin 2 minuts, s’intercanvien els rols.

    

 

Pobre moixet (en parelles o grup):

Tots asseguts en cercle, menys un que fa de moixet. Aquest triarà a una persona i la intentarà fer riure.  Si riu, canvia de rol, el que estava en el cercle passa a ser moixet i el moixet passa a seure’s al cercle.



Repte per aquest cap de setmana: mou-te(clica damunt la imatge)

 

Aquesta setmana no m’heu d’enviar cap activitat. Només heu de realitzar les activitats que us propòs i realitzar el repte del cap de setmana!

 

Tornam la setmana que ve!

 

Ànim! Fins aviat! 😀

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Hola niños y niñas de 2º, 

Hoy os propongo la práctica de cuatro juegos de expresión corporal.

 

El globo imaginario (individual): 

El niño o la niña imaginará que tiene un globo desinflado en la mano. Primero, inflará el globo y después le hará el nudo. A continuación, jugará con él, pero con cuidado. Si toca algún objeto, explotará. Por último, tendrá que lanzarlo o pisarlo para que explote.

 

Las palomitas (individual o en grupo):

El niño o la niña se tiene que colocar en el suelo en forma de grano de maíz (en forma de bola). Se tiene que imaginar que está dentro de una sartén que va subiendo la temperatura. Después de esto, empezarán a saltar como si fueran palomitas.

 

El espejo (en parejas):

En parejas, una persona se coloca delante de la otra. Se miran a la cara. Una persona de la pareja hará los movimientos y la otra intentará hacerlos simultáneamente imitando ser un espejo. Cuando pasen 2 minutos, se intercambian los roles.

    

 

Pobre gatito (en parejas o grupo):

Todos sentados en círculo, menos uno que hace de gato. Este elegirá a una persona y la intentará hacer reír. Si ríe, cambia de rol, el que estaba en el círculo pasa a ser gato y el gato pasa a sentarse en el círculo.



Reto para este fin de semana: ¡muévete(clica sobre la imagen)

 

Esta semana no me tenéis que enviar ninguna actividad. Sólo tenéis que realizar las actividades que os propongo y realizar el reto del fin de semana. 

 

¡Volvemos la semana que viene! 

 

¡Ánimo! ¡Hasta pronto! 😀

1 comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>