Propostes per dimecres 1 Abril / Propuestas para el miércoles 1 Abril

Bon dia, avui vos proposam fer traços i seguir treballant les formes geomètriques de forma divertida.  Per això,  vos mostram aquestes quatre feinetes per fer cercles, traços verticals i horitzontals i també traços amunt-abaix  per fer muntanyes.
Per fer cercles podeu posar un gomet en forma de cercle enmig d’un foli, o fer un cercle petit pintat per dedins i després amb retolador anar fent cercles cada vegada més grossos.
Pels traços verticals i horitzontals, necessitau que la vostra família vos divideixi un full en quadrats, perquè després voltros pogueu fer camins a dedins de cada quadrat.
Per fer muntanyes, podeu començar a fer-les d’un costat a l’altre del paper i després continuar fins ompli-lo tot, emprant diferents colors.

Per fer diferents traços de forma més artística  podeu fer els dibuixos damunt cacao o cafè. Per això heu de  mesclar el cacao o el cafè amb aigua i pintar un foli. Desprès quan encara està banyat, podeu fer amb el dit les formes que volgueu (cercles, muntanyes, camins que vagin uns cap a dalt, altres cap a baix, cap un costat, cap a l’altre, etc).

Per acabar escoltau aquesta cançó tan alegre per aprendre a fer formes geomètriques.

Recordau que són idees que heu d’adaptar a la vostra situació i heu de fer amb el material que teniu a casa.  Esperam que vos ho passeu molt bé.
Mestres de 3 anys.

_____________________________________________________________________________

Buenos días, hoy os proponemos hacer trazos y seguir trabajando las formas geométricas de forma divertida.  Por ello, os mostramos estas cuatro fichas para hacer círculos, trazos verticales y horizontales y también trazos hacia arriba, hacia abajo para hacer montañas.
Para hacer los círculos podéis poner una pegatina redonda en el centro del folio, o hacer un círculo pequeño pintado por dentro y después con rotulador ir haciendo los otros círculos cada vez más grandes.
Para los trazos verticales y horizontales, necesitáis que vuestra familia os divida la hoja en cuadrados, para que después vosotros podáis hacer  caminos dentro de cada cuadrado.
Para hacer montañas, podéis empezar a hacerlas de un lado al otro del papel y después continuar hasta rellenar todo, utilizando diferentes colores.

Para hacer diferentes trazos de forma más artística podéis hacer los dibujos encima de cacao o café. Para ello, tenéis que mezclar el cacao o el café con agua y pintar un folio. Después cuando todavía está mojado, podéis hacer con el dedo las formas que queráis (círculos, montañas, caminos que van de hacia arriba, otros hacia abajo, hacia un lado, hacia el otro, etc).

Para terminar escuchad esta canción tan alegre para aprender a hacer formas geométricas.

Recordad que son ideas que tenéis que adaptar a vuestra situación y  hacer con el material que tenéis en casa. Esperamos que os lo paséis muy bien.

Maestras de 3 años.