Educació Física 23 d’abril

Hola nins i nines de 2n,

Avui començam el tercer trimestre! Durant aquest trimestre us aniré penjant activitats i reptes tots els dijous. Vosaltres haureu d’anar realitzant les activitats que es vagin penjant. Si teniu algun dubte de com es realitza alguna activitat, enviau-me un correu a la meva adreça electrònica (bcabellogalvez@educaib.eu) i jo us intentaré contestar el més aviat possible.

A més, també hi haurà setmanes que m’haureu d’enviar alguna tasca a la meva adreça electrònica. Jo us ho indicaré.

Aquestes properes setmanes treballarem els jocs populars

Us recordau del que són els jocs populars?

Els jocs populars són aquells que van passant de pares a fills i que són part de la cultura dels pobles i ciutats.

Avui jugarem al joc de les xapes.

1r Heu de cercar una xapa (o un tap de botella d’aigua) i l’heu de decorar.

Les podeu decorar de moltes maneres diferents (amb ferratines, purpurina, retoladors permanents, pintura, retallant trossos de paper i aferrant-los…). Aquí us deixo un parell de fotos perquè agafeu idees.

2n Un cop ja hem decorat les nostres xapes, haureu de crear un circuit o un recorregut per tal de fer una cursa amb les vostres xapes. Aquí us deixo un parell d’imatges de circuits.

3r Practicau el circuit o el recorregut amb la vostra xapa. L’haureu de col·locar a la línia de sortida i donant-li cops amb el dit, haureu d’intentar fer tot el recorregut sense que surti del mateix. Si surt la xapa, haureu de tornar a començar des de la línia de sortida.

4t Ara que ja sou uns experts, podeu desafiar a qualsevol altra persona de la vostra casa. És molt senzill. Primer comences tu donant-li un cop a la teva xapa i, després, l’altre participant a la seva xapa. No pots copejar la xapa dues vegades seguides. Si surt la xapa, haureu de tornar a començar des de la línia de sortida. El primer que arriba a la línia de meta és el guanyador.

TASCA:

Enviau-me una foto a la meva adreça electrònica (bcabellogalvez@educaib.eu) jugant a les xapes al circuit que heu creat.

Repte per aquest cap de setmana: mou-te!

IMPORTANT! Aquesta setmana em podeu enviar a la meva adreça electrònica l’activitat de les xapes (una imatge jugant a les xapes). La data límit d’entrega és dimecres 29 d’abril de 2020.

Esper que us agradi.

Fins aviat! 😀

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Hola niños y niñas de 2º,

¡Hoy empezamos el tercer trimestre! Durante este trimestre os iré subiendo actividades y retos todos los jueves. Vosotros tendréis que ir realizando las actividades que se vayan subiendo. Si tenéis alguna duda de cómo se realiza alguna actividad, enviadme un correo a mi dirección electrónica (bcabellogalvez@educaib.eu) y yo os intentaré contestar lo más pronto posible.

Además, también habrà semanas que me tendréis que enviar alguna tarea a mi dirección electrónica. Yo os lo indicaré.

Estas próximas semanas trabajaremos los juegos populares

¿Os acordáis de qué son los juegos populares?

Los juegos populares son aquellos que van pasando de padres a hijos y que son parte de la cultura de los pueblos y ciudades.

Hoy jugaremos al juego de las chapas.

Tenéis que buscar una chapa (o un tapón de botella de agua) y la tenéis que decorar.

Las podéis decorar de muchas maneras diferentes (con pegatinas, purpurina, rotuladores permanentes, pintura, recortando trozos de papel y pegándolos…). Aquí os dejo un par de fotos para que cojáis ideas.

Una vez ya hemos decorado nuestras chapas, tendréis que crear un circuito o recorrido para hacer una carrera con vuestras chapas. Aquí os dejo un par de imágenes de circuitos.

Practicad el circuito o el recorrido con vuestra chapa. La tendréis que colocar en la línea de salida y darle golpes con el dedo, tendréis que intentar hacer tot el recorrido sin que se salga del mismo. Si sale la chapa, tendréis que volver a empezar desde la línea de salida.

Ahora que ya sois unos expertos, podéis desafiar a cualquier otra persona de vuestra casa. Es muy sencillo. Primero empiezas tu dándole un golpe a tu chapa y, después, el otro participante a la suya. No puedes golpear la chapa dos veces seguidas. Si sale la chapa, tendréis que volver a empezar desde la línea de salida. El primero que llegue a la línea de meta es el ganador.

TAREA:

Enviadme una foto a mi dirección electrónica (bcabellogalvez@educaib.eu) jugando a las chapas en el circuito que habéis creado.

Reto para este fin de semana: ¡muévete!

¡IMPORTANTE! Esta semana me podéis enviar a mi dirección de correo la actividad de las chapas (una imagen jugando a las chapas). La fecha límite de entrega es el miércoles 29 de abril de 2020.

Espero que os guste.

¡Hasta pronto! 😀