Dilluns 27 d’abril

Bon dia!

Començam la darrera setmana d’abril amb energia!

Avui vos plantejam la següent activitat sobre les majúscules que hauríeu de realitzar tots els i les alumnes de primer seguint les instruccions que vos indicam passa per passa, llegiu amb atenció com s’ha de fer.

INSTRUCCIONS ACTIVITAT IMPORTANT

DATA LÍMIT D’ENTREGA: 3 de maig.

1. Mireu el següent vídeo el número de vegades que sigui necessari.

2. Entrau a l’enllaç de la vostra classe (no vos equivoqueu!):

1rA: activitats

1rB: activitats

1rC: activitats

3. Realitzeu les activitats proposades.

4. Una vegada finalitzades i revisades, abaix de la pàgina, heu de pitjar: ¡Terminado!

5. Introduïu el nom de l’alumne i pitjeu SEND (enviar).

Ara el vostre tutor tindrà la feina que heu fet i podreu comprovar com vos ha sortit. Per qualsevol consulta poseu-vos en contacte amb el vostre tutor/a al seu correu.

Les correccions de les oracions escrites les farà el mestre o la mestra. No les tingueu en compte. Totes les fitxes són revisades amb posterioritat per modificar la nota.

¡Empezamos la última semana de abril con energía!

Hoy os planteamos la siguiente actividad sobre las mayúsculas que tendríais que realizar todos los y las alumnas de primero siguiendo las instrucciones que os indicamos paso por paso, leed con atención cómo se tiene que hacer.

INSTRUCCIONES ACTIVIDAD IMPORTANTE

FECHA LÍMITE DE ENTREGA: 3 de mayo.

1. Mirar el siguiente vídeo el número de veces que sea necesario.

2. Entrar al enlace de vuestra clase (¡no os equivoquéis!):

1rA: actividades

1rB: actividades

1rC: actividades

3. Realizar las actividades propuestas.

4. Una vez finalizadas y revisadas, al final de la página, tenéis que pulsar: ¡Terminado!

5. Introducir el nombre del alumno y pulsar SEND (enviar).

Ahora vuestro tutor tendrá la tarea que habéis hecho y podréis comprobar cómo os ha salido. Para cualquier consulta poneos en contacto con vuestro tutor/a en su correo.

Las correcciones de las oraciones escritas las hará el maestro o la maestra. No las tengáis en cuenta. Todas las fichas son revisadas con posterioridad para modificar la nota.