Dijous 30 d’abril

Bon dia!

Darrer dia del mes d’abril i, com cada dijous, tenim feina de matemàtiques i de projectes.

• Matemàtiques:

Per avui tenim uns problemes que hem de resoldre. Al final de la pàgina trobareu la imatge escanejada i aquí el document en format pdf.

Problemes sumes i restes

• Projectes:

Avui vos deixam una activitat del projecte que estàvem fent. Aquestes activitats les hauríeu de realitzar tots els i les alumnes de primer seguint les instruccions que vos indicam passa per passa, llegiu amb atenció com s’ha de fer.

INSTRUCCIONS ACTIVITAT AVALUABLE

DATA LÍMIT D’ENTREGA: 6 de maig.

1. Mira el següent vídeo el número de vegades que sigui necessari.

2. Entra a l’enllaç de la vostra classe (no vos equivoqueu!) i realitza les activitats proposades:

1rA: activitats

1rB: activitats

1rC: activitats

3. Una vegada finalitzades i revisades, abaix de la pàgina, has de pitjar: ¡Terminado!

4. Introdueix el nom de l’alumne i pitja SEND (enviar).

Ara el teu tutor tindrà la feina que has fet i podràs comprovar com t’ha sortit. Per qualsevol consulta posa’t en contacte amb el teu tutor/a al seu correu.

Les correccions de les paraules escrites les farà el mestre o la mestra. No les tingueu en compte. Totes les fitxes són revisades amb posterioritat per modificar la nota.

• Extra:

Finalment, aquí teniu un vídeo per treballar la consciència fonològica i la discriminació auditiva de paraules mitjançant un joc.

Bon cap de setmana, ens veiem dimarts!

Último día del mes de abril y, como cada jueves, tenemos tareas de matemáticas y de proyectos.

• Matemáticas:

Para hoy tenemos unos problemas que tenemos que resolver. Al final de la página encontraréis la imagen escaneada y aquí el documento en formato pdf.

Problemes sumes i restes

• Proyectos:

Hoy os dejamos una actividad del proyecto que estábamos haciendo. Estas actividades las tendríais que realizar todos los y las alumnas de primero siguiendo las instrucciones que os indicamos paso por paso, leed con atención cómo se tiene que hacer.

INSTRUCCIONES ACTIVIDAD EVALUABLE

FECHA LÍMITE DE ENTREGA: 6 de mayo.

1. Mira el siguiente vídeo el número de veces que sea necesario.

2. Entra al enlace de vuestra clase (¡no os equivoquéis!) y realiza las activitades propuestas:

1rA: activitats

1rB: activitats

1rC: activitats

3. Una vez finalizadas y revisadas, al final de la página, tienes que pulsar: ¡Terminado!

4. Introduce el nombre del alumno y pulsa SEND (enviar).

Ahora tu tutor tendrá la tarea que has hecho y podrás comprobar cómo te ha salido. Para cualquier consulta ponte en contacto con tu tutor/a en su correo.

Las correcciones de las palabras escritas las hará el maestro o la maestra. No las tengáis en cuenta. Todas las fichas son revisadas con posterioridad para modificar la nota.

• Extra:

Finalmente, aquí tenéis un vídeo para trabajar la conciencia fonológica y la discriminación auditiva de palabras mediante un juego.

¡Feliz fin de semana, nos vemos el martes!